Er det mig der er forkert på den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2023

Kontrast

Ikke for at male fanden på væggen, men kan der være så stor forskel på din og din kærestes sexlyst at I ikke helt passer sammen som par?

Jeg synes, at hans opførsel er langt over grænsen og super barnlig. Dog ved jeg fra mit ægteskab, at det også er svært at være den, der har mere lyst end den anden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2023

Anonym

StortOgSmåt skriver:

Blot for at forstå dig ret, så dyrker du sex med din kæreste mod din egen lyst og vilje på semi-daglig basis? Det lyder …. ikke super sundt i mine øre …

Alternativt er at vi slet ikke har sex, det tænker jeg heller ikke er super sundt

Vi får begge noget vi gerne vil have, så hvad er ikke sundt tænker du?

Anmeld Citér

7. april 2023

Anonym

Jeg forstår egentlig godt din kæreste. I skal være væk fra hinanden i lidt tid, han kommer over med lækker mad og forventer lidt hygge, men bliver afvist. Det er ikke sjovt for nogen. Men samtidig er det ikke i orden, at han bliver så sur over det.

Måske bør du overveje, om forholdet kan holde på længere sigt taget i betragtning, at I har forskellige behov?

Anmeld Citér

7. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Alternativt er at vi slet ikke har sex, det tænker jeg heller ikke er super sundt

Jeg tænker fx at du beskriver sex som noget du giver til din kæreste. At det er ham der har et behov, som du føler dig forpligtet til at opfylde uden selv at ville. Du accepterer det mod at blive nusset lidt, og ser det som noget han “skal” have. Det lyder usundt i mine øre, at overskride sine egne grænser så systematisk. Ingen har vel ret til sex, hvis andre ikke har lyst til at give dem det? Og hvorfor ønske at dyrke sex med et menneske, som ikke har lyst til sex? 

Anmeld Citér

7. april 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Alternativet til sex, du ikke har lyst til, hveranden dag er da ikke slet ingen sex. Man kan også have sex en gang om ugen eller måneden, fx, så “kompromisset” er mildt sagt i hans favør. Med mindre, han slet har ikke lyst til at “nusse” overhovedet - så kærtegn er noget, han giver dig, og sex er noget, du giver ham, uden at I hver især har lyst til hhv. det ene eller det andet. 

Det lyder ikke sundt at have  så forskellige ønsker og lyster. Eller at “forære” hhv. nusseri og sex til sin partner som en byttehandel. Men det er også underligt at skille de to ting ad, synes jeg - at nusse og kærtegne hinanden er da oftest en del af dét at have sex og en helt selvfølgelig del af et parforhold. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.