Er det mig der er forkert på den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.626 visninger
34 svar
64 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2023

Anonym trådstarter

Min kæreste tager afsted imorgen til KBH til og med søndag i den her uge. 
Han har givet lækker aftensmad til aften og vi har hygget os med tv. 
Vi knaldede for 2 dage siden. 1 gang i ugen er nok for mig, hvorimod min kæreste kan flere gange i ugen. Min lyst er ikke så stor som hans.

Han spørger så her da kl. nærmer sig midnat om vi skal gå ind og knalde da han jo skal være væk i nogle dage. Jeg siger, at jeg ikke lige har lyst til det, men at det ikke har noget med ham at gøre hvilket han altid gør. 
Nu er han sur på mig. Siger, at han aldrig skulle havde givet det mad og at det da er normalt at man lige viser sin kærlighed inden den anden part skal være væk i nogle dage. 
Men jeg har bare ikke lyst Og nu er han mega sur på mig. 

Er det mig der har gjort noget forkert??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi knaldede for 2 dage siden. 1 gang i ugen er nok for mig, hvorimod min kæreste kan flere gange i ugen. Min lyst er ikke så stor som hans.

Han spørger så her da kl. nærmer sig midnat om vi skal gå ind og knalde da han jo skal være væk i nogle dage. Jeg siger, at jeg ikke lige har lyst til det, men at det ikke har noget med ham at gøre hvilket han altid gør. 
Nu er han sur på mig. Siger, at han aldrig skulle havde givet det mad og at det da er normalt at man lige viser sin kærlighed inden den anden part skal være væk i nogle dage. 

Det skal lige siges, at jeg overhovedet ikke har lagt op til noget

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym

Jeg forstår udmærket godt din kæreste. Jeg ville føle på samme måde. Dog skal ingen tvinges til sex!! Men jeg ville have brug for det og ville have håbet/"forventet" at det gjorde vi da. Så han er nok skuffet.

At han nævner den lækre mad kunne være undværet er godt nok lidt klamt i mine øre. Jeg håber ikke han altid er en røv, når han ikke får sex, 

Anmeld Citér

6. april 2023

Sprit25

Jeg havde pakket mine ting til søndag og var skredet. Din krop, dine regler. Slut 

Anmeld Citér

6. april 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Nej du er overhoved ikke forkert på den. 

Din kæreste har ikke ret til din krop bare fordi han har købt lækker mad.

Altså, jeg kan godt forstå - at han måske havde håbet på sex - nu I havde en par aften og havde gjort lidt specielt ud af det ——- men bare fordi man havde håbet/forventet sex så er det ikke okay at blive sur når den anden så ikke havde lyst. Det er ikke okay at straffe dig med at være sur - bare fordi du ikke har lyst.  Så må man tænke “ øv det havde jeg ellers lyst til” men man kan ikke tvinge andre folks lyst frem og bare fordi man er i et parforhold med en anden betyder det ikke at man skal gøre seksuelle ting man ikke har lyst til. 

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym

Syntes det lidt sjov måde han gerne lige vil have det "ordnet " inden han skal afsted. Hans tiltag til at komme dig nær er nok for mange lige lovligt påtrængende.

Det vel mere når man ses efter lang tids adskillelse at man kan føle man skal have indhentet lidt. Eller bare føle sig tæt på hinanden. 

Anmeld Citér

6. april 2023

Olismama

Profilbillede for Olismama

Det lyder toxic. Han burde absolut IKKE være sur. Han burde respektere det. (Der er MANGE måder at vise sin kærlighed på udover sex)...... 

Det er egentlig dig der burde være sur over hans opførsel... 

Anmeld Citér

6. april 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Såååå hans tanke er at når han forkæler dig (lækker mad) så skal han have noget til gengæld? Det er eddermaneme ulækkert. Som om din krop er en slags byttevare? Ligesom mænd der forventer et knald hvis de tilbyder en kvinde en drink i byen. Føj. 

og helt ærligt, han har ikke ligefrem prøvet at charmere dig og tænde dig hvis han blot har sagt “skal vi ikke lige gå ind og knalde”. Shit altså.. jeg synes det er dig der har ret til at være sur her.. ikke ham. 

jeg ville sikkert nok have lyst til sex ligesom din mand, men så havde jeg for det første gjort en indsats for at få min kæreste i stemning til det - og for det andet respekteret et nej hvis det ikke lykkedes. 

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym

Skal vi gå ind og knalde er da en enorm turn on    Idiot

Hvis min mand skal væk i nogle dage, har vi da typisk sex. Men han vil måske sørge for rødvin, ild i pejsen osv. og forsøge at tænde mig. Ift dig ssynes jeg måske det er lidt sjovt, at du ikke har fanget hans intention eller har  haft en forestilling om sex…. Men vi er jo alle forskellige. Jeg ville forvente sex når vi er adskildt mere end 3-4 dage. Ikke som et krav men som en … “det kommer nok med meget stor sandsynlighed til at ske”. Han er nok blevet irriteret over mangel på intimitet og nærhed fra din side hvis du overhoved  ikke har været der tankemæssigt.

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym

Hold op hvor jeg synes folk er hurtig til af tag hendes parti det kan værre det bare er mig der synes man skal træde mange varsomt når man ikke kender den andre par side af sagen alså udover det hun skriver om ham og det synes jeg ikke er fair der kan værre mange mere i dette end hun skriver

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.