Er det mig der er forkert på den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2023

Anonym

Der er aldrig noget forkendt i at sige nej dog lyder det på mig som om i har brug for noget professionel hjælp til af blev bedring i af snak sammen om de ting i møde i jeres forhold hvor i ikke er enig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2023

Anonym

Når du har den følelse, og gør det for at gøre ham glad, og undgå dårlig stemning.. så overskrider du din egen grænse. Min egen erfaring er at der opbygges en vrede og ulyst, og en følelse af nærmest et overgreb. Så I skal have en alvorlig snak om det her, evt med hjælp fra en professionel. Du skal lære at stå ved dig selv, og hvis han ikke kan acceptere det, så er det ikke godt. Du må fortælle ham ærligt, hvilken følelse det giver dig. 

Har I børn sammen? 

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når du har den følelse, og gør det for at gøre ham glad, og undgå dårlig stemning.. så overskrider du din egen grænse. Min egen erfaring er at der opbygges en vrede og ulyst, og en følelse af nærmest et overgreb. Så I skal have en alvorlig snak om det her, evt med hjælp fra en professionel. Du skal lære at stå ved dig selv, og hvis han ikke kan acceptere det, så er det ikke godt. Du må fortælle ham ærligt, hvilken følelse det giver dig. 

Har I børn sammen? 

Tro mig, det har jeg gjort mange gange efterhånden, men han tager det ikke seriøst. Han fejer det nærmest bare væk og lægger op til, at det er mig der er noget galt med, at jeg ikke elsker ham, at jeg er følelseskold, ingen kærlighed har i mig osv.  

Ja, vi har 2 børn sammen.

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym trådstarter

Og han er lige kørt uden at sige farvel eller noget som helst til mig!! Tja..jeg skal nok hygge mig selv med børnene.

Anmeld Citér

6. april 2023

Lala

Profilbillede for Lala
Anonym skriver:

Og han er lige kørt uden at sige farvel eller noget som helst til mig!! Tja..jeg skal nok hygge mig selv med børnene.

Hans indstilling til sex er helt ude i hampen, og det er det her også. Du fortjener noget bedre

Anmeld Citér

6. april 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Med den opførsel så tror jeg virkelig jeg ville pakke hans ting så de stod klar til at han kunne pisse af når han kom hjem. Den opførsel ville jeg slet ikke finde mig i. 

Anmeld Citér

7. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det er ret vildt at han både formår at træde over dine grænser, opføre sig barnagtigt OG så få dig til at tvivle på, om du er den urimelige? Det lyder ikke spor godt i mine øre noget af det … 

Anmeld Citér

7. april 2023

Anonym

Altså den er lidt svær.

Måden han spørger på er total turn off og så tænker jeg ikke rigtig at han kan forvente at få sex, så må han da yde lidt, nus, komplimenter osv ikke bare mad

Men jeg tænker da at I skal have talt lidt sammen omkring forventningerne til sex. Her har jeg stort set aldrig lyst, men jeg giver selvfølgelig stadig min kæreste sex. Vores kompromis er ca hver anden dag og der skal nusses inden for det er det jeg synes er lækkert , på den måde får vi begge noget ud af det 

Anmeld Citér

7. april 2023

Kir

Jeg synes ikke det er så svært. Der er ingen der har ret til sex, heller ikke når man er i et forhold. Og det er uanset hvad. Og han har lov til at blive skuffet og såret, men ikke at bebrejde dig og få dig til at føle du skylder ham noget.

Ville ønske vi kunne få alle til at være enige om at sex ikke er noget man skylder andre, uanset omstændighederne. Om du så havde taget initiativ til sex og så fortrudt og sagt nej, så har han stadig ikke krav på noget. Synes han lyder som en ufølsom egoistisk idiot. 

Anmeld Citér

7. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Altså den er lidt svær.

Måden han spørger på er total turn off og så tænker jeg ikke rigtig at han kan forvente at få sex, så må han da yde lidt, nus, komplimenter osv ikke bare mad

Men jeg tænker da at I skal have talt lidt sammen omkring forventningerne til sex. Her har jeg stort set aldrig lyst, men jeg giver selvfølgelig stadig min kæreste sex. Vores kompromis er ca hver anden dag og der skal nusses inden for det er det jeg synes er lækkert , på den måde får vi begge noget ud af det 

Blot for at forstå dig ret, så dyrker du sex med din kæreste mod din egen lyst og vilje på semi-daglig basis? Det lyder …. ikke super sundt i mine øre …

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.