Er det mig der er forkert på den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2023

Cerenia

Anonym skriver:

Min kæreste tager afsted imorgen til KBH til og med søndag i den her uge. 
Han har givet lækker aftensmad til aften og vi har hygget os med tv. 
Vi knaldede for 2 dage siden. 1 gang i ugen er nok for mig, hvorimod min kæreste kan flere gange i ugen. Min lyst er ikke så stor som hans.

Han spørger så her da kl. nærmer sig midnat om vi skal gå ind og knalde da han jo skal være væk i nogle dage. Jeg siger, at jeg ikke lige har lyst til det, men at det ikke har noget med ham at gøre hvilket han altid gør. 
Nu er han sur på mig. Siger, at han aldrig skulle havde givet det mad og at det da er normalt at man lige viser sin kærlighed inden den anden part skal være væk i nogle dage. 
Men jeg har bare ikke lyst Og nu er han mega sur på mig. 

Er det mig der har gjort noget forkert??

Wtf, hvad er det for en opførsel? Et forhold hvor man afregner og ‘noget for noget’ er rigtigt usundt og er ikke ligefrem baseret på at man gør ting for hinanden af kærlighed, men af pligt fordi man så skylder. 

fair at han er skuffet og i har forskellige behov, men han skal respektere dig og lære at håndtere sine egne følelser. 

Hvis jeg selv var i et forhold hvor gode ting blev gjort for mig med forventning om at få sex og hvis det så ikke skete blev han sur og blamede mig.. ja, så var jeg skredet for længst 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
6. april 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hold op hvor jeg synes folk er hurtig til af tag hendes parti det kan værre det bare er mig der synes man skal træde mange varsomt når man ikke kender den andre par side af sagen alså udover det hun skriver om ham og det synes jeg ikke er fair der kan værre mange mere i dette end hun skriver

Nu forholder man sig jo så også generelt til hvad der bliver skrevet.

Og uanset hvordan man vender og drejer den så er det aldrig okay at blive sur på sin partner hvis vedkommende ikke har lyst. Sex skal sq ikk påtvinges bare fordi den ene har lyst. 

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym

Nu forholder man sig jo så også generelt til hvad der bliver skrevet.

Og uanset hvordan man vender og drejer den så er det aldrig okay at blive sur på sin partner hvis vedkommende ikke har lyst. Sex skal sq ikk påtvinges bare fordi den ene har lyst. 

Jeg forholder også til hvad der blev skriver men  kritisk og med øjer for at der nok ikke blev skrive hele sandheden og må giv personen  ret du har svar folk er hurtig til at tag hendes parti  og selvføre er det ikke i orden af blev sur men inden af os kender deres forhold 100% også bør man nok også overveje om man skal del sine forhold problemer med hele nette eller man bør værre voksen nok til af løse sammen

Anmeld Citér

6. april 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg forholder også til hvad der blev skriver men  kritisk og med øjer for at der nok ikke blev skrive hele sandheden og må giv personen  ret du har svar folk er hurtig til at tag hendes parti  og selvføre er det ikke i orden af blev sur men inden af os kender deres forhold 100% også bør man nok også overveje om man skal del sine forhold problemer med hele nette eller man bør værre voksen nok til af løse sammen

Dele med hele nettet? Hun er da så anonym, som man kan være. Hvem “på hele nettet” skulle dog kunne genkende hende og partneren? 

Nu ved jeg ikke, hvilke debattråde herinde, du normalt skriver i. Men hvordan kan man nogensinde vide, om folk skriver hele sandheden, når de fortæller om problemer med partneren, deres svigerforældre, teenagebarnet, babys søvn eller graviditetsgener? 

Anmeld Citér

6. april 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hun SPØRG jo om det er hende der er forkert på den, så hun jo i tvivl og har brug for ANDRES syn på hvad HUN har oplevet. Hun har sagt nej til sex og er i tvivl om det var forkert.

Og nej det er det ikke, for hun skal jo ikke have sex hvis hun ikke har lyst om han har sagt hvad hun skriver eller ej.

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Dele med hele nettet? Hun er da så anonym, som man kan være. Hvem “på hele nettet” skulle dog kunne genkende hende og partneren? 

Nu ved jeg ikke, hvilke debattråde herinde, du normalt skriver i. Men hvordan kan man nogensinde vide, om folk skriver hele sandheden, når de fortæller om problemer med partneren, deres svigerforældre, teenagebarnet, babys søvn eller graviditetsgener? 

En ting er hun spøger om hun er forkendt når hun siger nej til sex en andre ting er hvor mange andre mennesker meninger så  skal havde lov at flyde i hendes forhold da jeg nok bare mener at det er lige mange hvad andre mener og det er vigtig at man gør hvad man selv føler og mener er rigtig også bør de nok søge noget hjælp til af arbejdet med deres forhold

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym trådstarter

Olismama skriver:

Det lyder toxic. Han burde absolut IKKE være sur. Han burde respektere det. (Der er MANGE måder at vise sin kærlighed på udover sex)...... 

Det er egentlig dig der burde være sur over hans opførsel... 

Jeg ærgerlig og ked af, at jeg ofte har den følelse af, at jeg på en måde ligesom skal “betale af med” at give sex til ham som en gengældelse

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Såååå hans tanke er at når han forkæler dig (lækker mad) så skal han have noget til gengæld? Det er eddermaneme ulækkert. Som om din krop er en slags byttevare? Ligesom mænd der forventer et knald hvis de tilbyder en kvinde en drink i byen. Føj. 

og helt ærligt, han har ikke ligefrem prøvet at charmere dig og tænde dig hvis han blot har sagt “skal vi ikke lige gå ind og knalde”. Shit altså.. jeg synes det er dig der har ret til at være sur her.. ikke ham. 

jeg ville sikkert nok have lyst til sex ligesom din mand, men så havde jeg for det første gjort en indsats for at få min kæreste i stemning til det - og for det andet respekteret et nej hvis det ikke lykkedes. 

Præcis! Jeg føler, at jeg skal gøre gengæld med sex hvilket er helt forkert i min optik og uromantisk og det gør ihvertfald ikke min sexlyst større!! 

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym trådstarter

Cerenia skriver:

Wtf, hvad er det for en opførsel? Et forhold hvor man afregner og ‘noget for noget’ er rigtigt usundt og er ikke ligefrem baseret på at man gør ting for hinanden af kærlighed, men af pligt fordi man så skylder. 

fair at han er skuffet og i har forskellige behov, men han skal respektere dig og lære at håndtere sine egne følelser. 

Hvis jeg selv var i et forhold hvor gode ting blev gjort for mig med forventning om at få sex og hvis det så ikke skete blev han sur og blamede mig.. ja, så var jeg skredet for længst 

Han har meget den opfattelse af “noget for noget” princip generelt og det er med mange ting Og det har jeg også sagt til ham, at det bryder jeg mig ikke om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.