Jeg lavet jævnligt mad min mand ikke kan lide. (Ikke for at genere ham men jeg kan lide at eksperimentere i et køkken.. sørger dog for det ikke er hver dag
) når han ikke kan lide maden sidder han høfligt med ved bordet og har smagt det. Få ting rører han slet ikke (f.eks. grød fordi han synes det er som at spise opkast) så når jeg laver grød til aftensmad tager jeg altid rugbrød med ind til dem der ikke vil have grød. (Halvdelen af husstanden elsker grød, den anden halvdel vi ikke røre det)
Hvis jeg har lavet noget som er uspiseligt (og ja det hænder at jeg heller ikke selv kan lide det) så griner vi af det sammen og spiser rugbrød. Kogle gange koger jeg pastA eller varmer en rest. Hvis man bare ikke gider menuen en given dag, sørger man selv for sin mad. Jeg kan godt komme med forslag til hvad vi har i fryseren der nemt kan varmes, men han må dælme lave det selv.
Og hvis du helt reelt tror det er din pligt at køre ud af huset fordi kæresten ikke lige er tilfreds med maden, så er jeg bekymret for hvilken slags forhold du lever i. Det lyder ikke sundt og en kæreste skal ikke bruge "stemningen" som pres for at få den anden part til at gøre noget bestemt.
Desuden så findes der sgu take-out med levering. Selv om han lå med to brækkede ben og en brækket hånd kan han vel bestille sådan noget? Der ville jeg så være flink alligevel og bringe det fra døren og ind 
Og i øvrigt er det præcis det samme den anden vej rundt! Han har nogle favoritter som jeg ikke kan fordrage. Så når han laver det, sørger jeg for noget brød til mig selv bagefter
Anmeld
Citér