Anonym skriver:
Forestil jer at I laver aftensmad.
Det mad kan jeres kæreste ikke lide, så han spiser ikke mere af det. Der fornemmes en dårlig stemning ved bordet…
I tilbyder at varme den frysepizza der er i fryseren eller tilbyde en fransk hotdog eller lignende. Det vil han ikke have.
Han har en forventning om, at I henter mad til ham, så da han siger at han gerne vil have det og det kører I ud. Stedet har så bare ikke mere af det mad og det får han at vide. I kører så hjem igen men ser efterfølgende at han skriver Mc d. I er kommet hjem og slukket bilen.
I giver udtryk for virkelig ikke at have lyst til at køre mere for idag. Ergo så må han selv ud og her fornemmes der, at han bliver sur.
Hvis ansvar er det at finde mad til ham??
Jeg er virkelig forundret, hvis det du beskriver er helt seriøst.
Det er helt fair, hvis han ikke kan lide maden, men så finder han de selv noget andet uden at blive sur. Hos os laver manden mad de fleste dage, og jeg kunne da aldrig drømme om, at han skulle finde noget andet til mig eller endda køre ud efter noget, hvis jeg ikke kan lide maden.
Jeg kunne heller aldrig drømme om at finde et alternativ til min mand, hvis han ikke kunne lide maden og jeg ville da skrige af grin, hvis han mente, at jeg skulle køre ud efter noget til ham. Og min mand ville heller ikke være i stand til at foreslå det uden at grine af sig selv. Eneste undtagelse var, hvis han var syg eller havde brækket et ben eller arm.
Anmeld
Citér