Hvad pokker er det rigtige for MIG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2023

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, det er helt ok, at den 17-årige ikke involverer sig. Men jeg ville blive stiktosset, hvis det var min 17-årige, der sagde om en lille pige - uanset relation - at han decideret ikke kunne lide hende. Det ville jeg tage som en meget relevant og påkrævet anledning til at lære ham lidt om rummelighed og ordentlig opførsel over for et barn - i stedet for at acceptere det og ligefrem citere knægtens ucharmerende bemærkning over for barnets mor. 

Jeg er så enig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2023

Rigin15

Hrmmm - jeg kan slet ikke forestille mig at have lyst til at være i et forhold med en mand som helt åbenlyst gav udtryk for ikke at gide mine børn? Hvad pokker er fremtiden i dag? For mig er mine børn ubetinget nr. 1 og de og jeg er en enhed - altid! 

Jeg synes egentlig ofte problematikken er oppe at vende herinde og jeg mærker, at jeg egentlig nok står noget alene med min holdning - det undrer mig dog…

Jeg kan godt forstå dig. Jeg tror, jeg ville tænke det samme, hvis jeg så på det udefra.

Han gav også udtryk for at ville hele pakken i starten, men med tiden blev det bare mere og mere tydeligt for mig, at han ikke rigtig gjorde en indsats for at få et forhold til mine børn op og køre. At han mest af alt ville være sammen med mig, når vi bare kunne være alene. 
i lørdags, da jeg gjorde det forbi med ham, der ville han ændre på det hele. Ville gøre hvad jeg mente der skulle til, for at få det til at fungere med mine børn også. Men det var for sent der. Og så følte jeg også, at det var forkert, at han nærmest ville skemalægge tid med mine børn, og ikke kunne finde en måde at gøre det af lyst til dem i stedet for lyst til mig. 

Anmeld Citér

7. april 2023

nadyalinea

Lyt til hvad han siger. Han kan ikke give dig det, du vil have.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.