Anonym skriver:
Ja, det er da helt vildt mange penge
Det var mange penge, men vi har så også været så heldige, at vi har kunne lægge penge til side til det, siden vi fik hende.
Og det samme gør vi med den yngste.
Der var mange i hendes klasse, der nok brugte det dobbelte eller mere, og selvom det for os virker helt vildt, så ved jeg også at det ik er noget der vælter deres pengepung. Og det er vel det der gør hele forskellen, syntes jeg.
Vi var til konfirmation ugen før vores, og der var der tæt pakket med alt fra hestevogne, til motorcykler, moderne muskel biler, og gamle klassiker. Det var seriøst så VILDT, at det tog over 30 min før den sidste bil ku køre fra kirken, fordi de lavede så lang kø.
Hos os var der nogen rigtig fine gamle biler, en enkelt gammel motorcykel med sidevogn, en lille tuk ting med lad bagved, med en lænestol på (nok ik helt lovlig) men super fin, og et par enkelt hurtige biler. Så sammenlagt måske 20 køretøjer i alt.
Vores blev "bare" hentet i en gammel trækvogn, pyntet med pink tyl, grønne grene og balloner i forskellige farver og et skilt hvor der stod LAMBOGINA.
Vi ku har fået gratis kørsel i en fantastisk gammel impale fra 67, fordi en onkel i familien har den, og tilbud at køre, men det havde hun ik lyst til, fordi det blev for vildt.
Men alt ska ses i kontekst, tror jeg. For hva der er vildt mange penge for os, vil nogen nok nærmest se som "lommepenge" Så derfor tror jeg endelig heller ik, at det er så nemt at sammenligne.
Håber det gir mening? Vh Stine