Hvilken motor til barnevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2023

My1234

Vi havde en rock it, som ikke tabte batteri. Man skal bare lige huske at tage den ud af holderen og “rejse” den op. Det står også i vejledningen. Vi satte den bare i gang igen efter 25 min. 

Vi brugte den 5-6 måneder, og vores yngste datter fik på den måde mere end 30 min lur. Der har ingen problemer været, da hun kom i dagpleje

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2023

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Soonmom skriver:

Nu snakkede jeg heller ikke noget om spædbørn, dem skal man udelukkende give tryghed og de får ikke som sådan dårlige vaner, det er i øvrigt de færreste som starter i vuggestue som 6 mdr, det tror jeg faktisk ikke jeg har oplevet endnu

Alle dine kommentar er faktisk ret trælse, og langt fra hvad ts efterspørger. Hvornår lærer folk BARE at svar på det stillet spørgsmål eller hoppe videre hvis ikke man har et svar???? 
Det er såååååå irriterende med alle de folk som tror at de er så kloge, men lyder sååååå dumme når de åbner munden.. 

DU vænner DIT barn til det DU vil, og kan være helt ligeglad med hvad alle andre mennesker vænner deres barn til. INGEN i verden skal fortælle mig hvordan jeg skal ligge mit barn til at sove. Jeg gøre som jeg føler mig tilpas i, og som jeg føler giver mit barn den længeste, bedste og tryggeste søvn. Det gøre jeg imens jeg er fuldstændig ligeglad med omverdenen, for det som betyder noget er MIT barn, mig selv og min families trivsel.

Anmeld Citér

25. januar 2023

Linlin2022

Soonmom skriver:

Nu snakkede jeg heller ikke noget om spædbørn, dem skal man udelukkende give tryghed og de får ikke som sådan dårlige vaner, det er i øvrigt de færreste som starter i vuggestue som 6 mdr, det tror jeg faktisk ikke jeg har oplevet endnu

Det sker så  jeg har taget imod tvillinger, der lige var blevet 6 mdr - og en baby på 4,5 mdr.

Anmeld Citér

25. januar 2023

Soonmom

Linlin2022 skriver:

Det sker så  jeg har taget imod tvillinger, der lige var blevet 6 mdr - og en baby på 4,5 mdr.

Børn skal være minimum 6 mdr for at komme i pasning, så det sidste er i hvert fald en løgn

Anmeld Citér

25. januar 2023

Linlin2022

Soonmom skriver:

Børn skal være minimum 6 mdr for at komme i pasning, så det sidste er i hvert fald en løgn

Det er det så ikke! 
Han var fra slutningen af marts og startede hos os 1/8.

Du skal ikke beskylde mig for at lyve!

Anmeld Citér

25. januar 2023

Hanspige

Soonmom skriver:

Hvis du er pædagog, bør du vide at der kan gives kompensation og børn kan starte tidligere. 

Hvad får du ud af at bulrer frem og mene at alle tager fejl? 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi husker lige at skrive pænt til hinanden.

Anmeld Citér

26. januar 2023

Soonmom

Hanspige skriver:

Hvis du er pædagog, bør du vide at der kan gives kompensation og børn kan starte tidligere. 

Hvad får du ud af at bulrer frem og mene at alle tager fejl? 

Lige netop det kan der ikke søges dispensation om, der er en årsag til at reglen er blevet lavet og heldigvis da 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Soonmom skriver:

Lige netop det kan der ikke søges dispensation om, der er en årsag til at reglen er blevet lavet og heldigvis da 

Nu har jeg kun fulgt med på sidelinjen, men det er altså ikke rigtigt, det du skriver. Lav en hurtig google-søgning på 'start i institution dispensation', og du vil se, at Aalborg Kommune skriver:

" Aalborg Kommune har pasningsgaranti på 0-6 års området. Pasningsgarantien betyder, at Aalborg Kommune overholder lovgivningen om at anvise en alderssvarende dagtilbudsplads til børn i alderen 26 uger og frem til skolestart. Herudover kan Aalborg Kommune anvise pladser før barnet fylder 26 uger, såfremt forældrene har behov for det."

Og Aabenraa Kommune skriver:

" Aabenraa Kommune har pasningsgaranti fra dag til dag fra barnet er fyldt 26 uger, såfremt det er skrevet på venteliste.

I særlige tilfælde kan der gives dispensation inden barnet er fyldt 26 uger."

Anmeld Citér

26. januar 2023

LEEV

Kastanje skriver:

Men du “symptombehandler”. Du gør det jo ulideligt for andre st passe fx vuggestue eller bedsteforældre.. hvis det kræver timevis af rokning.  Meget nemmere og billigere at få skabt en ny vane sammen uden rokning. Held og lykke  

Symptombehandler? Ej undskyld mig. Jeg skriver faktisk at jeg har brug for en motor der lige kan gribe de øjeblikke hvor hun vågner eller hvis jeg lige henter min store fra børnehaven og jeg har brug for at den bevæger sig i den korte tid.

Min store pige var ligesådan og blev endda vugger om natten på min mave! Ja! Jeg lå og vuggede hende i søvn om natten imens jeg lå ned - og der var ingen problemer i vuggestuen.

Jeg gider faktisk ikke høre på at jeg gør det ulidligt for nogle andre, desuden ved ingen her hvornår eller om mit barn overhovedet skal i vuggestue. Det er lidt ærgerligt man skal forsvare sig selv. Hvad havde andre gjort hvis barnet enten aldrig sov eller havde brug for at blive vugget lidt for at sove - jeg tror de fleste havde valgt nr 2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.