Hvilken motor til barnevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.450 visninger
37 svar
109 synes godt om
22. januar 2023

LEEV

Rockit eller sleeptroll babyrocker?

Er ved at være desperat og har brug for en motor som kan vugge en stor odder barnevogn hvor det kan mærkes

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

jeg har haft rockit og den virker fint til formålet men den sluger batteri og den rocker kun i 30 min så stopper den. Jeg mener den anden er en mere luksusudgave - så alt efter hvor desperat du er…

Anmeld Citér

22. januar 2023

LEEV

123nn skriver:

jeg har haft rockit og den virker fint til formålet men den sluger batteri og den rocker kun i 30 min så stopper den. Jeg mener den anden er en mere luksusudgave - så alt efter hvor desperat du er…

Tak! Jeg har behov for en der kan rokke efter 45 min - 1,5 time - osv… hun vågner partou der og skal ud og rokkes, samtidig med at hvis jeg skal hente min store pige har jeg behov for den rokker, så den skal ikke rokkes hele tiden. Men jeg er glad for du siger det med batterierne, det er mwget brugbart. Jeg kunne forstille mig man ender med at mangle batterier også dør de

Anmeld Citér

23. januar 2023

Englehår

Profilbillede for Englehår

På min arbejdsplads bruger vi sleepytroll.

den kan indstilles til at rokke når barnet bevæger sig i vognen eller evt græder.

Den holder ok strøm og jeg synes også den kunne rokke med de større barnevogne.

Anmeld Citér

23. januar 2023

Soonmom

Rockit er lort, rokker ikke og holder ikke batteri.

Meget nemmere at vende baby til at sove når vognen holder stille også af hensyn til når det engang skal i institution

Anmeld Citér

23. januar 2023

Kastanje

Men du “symptombehandler”. Du gør det jo ulideligt for andre st passe fx vuggestue eller bedsteforældre.. hvis det kræver timevis af rokning.  Meget nemmere og billigere at få skabt en ny vane sammen uden rokning. Held og lykke  

Anmeld Citér

23. januar 2023

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Nu synes jeg man bør læse det spørgsmål der bliver stillet, i stedet for at rakke ned. Det er altså opslidende at være nybagt mor til et barn der ikke sover OG samtidig møde fordømmelse og udskamning. Jeg tænker at alle mødre gør deres bedste og måske får skabt nogle dårlige vaner, men ofres ændre tingenes tilstand jo så hurtigt med små børn at de færreste af disse vaner hænger ved. 

Anmeld Citér

23. januar 2023

Filippa2018

Vi har den dyre udgave for at være sikker på at den virker

Anmeld Citér

23. januar 2023

Soonmom

havudsigt skriver:

Nu synes jeg man bør læse det spørgsmål der bliver stillet, i stedet for at rakke ned. Det er altså opslidende at være nybagt mor til et barn der ikke sover OG samtidig møde fordømmelse og udskamning. Jeg tænker at alle mødre gør deres bedste og måske får skabt nogle dårlige vaner, men ofres ændre tingenes tilstand jo så hurtigt med små børn at de færreste af disse vaner hænger ved. 

Du vil blive overrasket hvor mange børn som starter i vuggestue, som skal vugges/gås i søvn, det er som om forældrene slet ikke tænker længere end nuværende behov

Anmeld Citér

23. januar 2023

fehår

Jeg har ikke erfaring med de motorer, da mine børn sover lur i slyngevugge indendørs - med motor! 

Men alternativt kan du overveje en form for bæreredskab til at have den lille i, når du henter den store?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.