Jer der er i faste parforhold med børn - hvor tit tager jeres mænd på spontane byture? Eller hvor tit tager de i byen i det hele taget? Og hvordan takler i det? Kan i godt takle, at det er spontant eller har i det bedst med planlægning? Her tænker jeg børn i billedet og alt muligt...
Et par gange i kvartalet ender jeg spontant med at blive hængende til en fredagsøl, fredagsbar eller lign. Hvis der lige er den rette kombination af kollegaer og humøret rammer på dagen. Så ringer jeg og lige vender det med min mand. Også ifht. aftensmad.
Min mand er mindre udadvendt end mig og har ikke samme behov for at bumle lidt rundt og være social med kollegaerne og vennerne. Til gengæld sætter han pris på, at han ofte kan gå en lang tur om aftenen og lige få luft til hjernen. Så dobbelt-putter jeg børn og sætter måske lidt mere i opvaskemaskinen end ham.
Det fungerer for os - gynger og karruseller. Og kommunikation. Og rimelighed i det, vi beder hinanden om. Samt en fingerspids-gefühl ifht. om den anden er presset på arbejde, har en deadline og skal arbejde lidt om aftenen mv.
Vh.
Anmeld
Citér