Perl skriver:
nøøøj.. den er sku ellers god LOL.. du er vist lidt for klog på den slags..... hentyder du til jeg er på kontanthjælp.. ? For det er nok det sidste jeg er på! og har nogensinde været!.. folk med uddannelse kan sagtens stå uden job.. Min kæreste har heller ikke nogen uddannelse!.. og ved du hvad? han har fået det job han har i dag tog det fra en som havde masser af uddannelse.. de mente ikke de havde behov for en som havde uddannelse men hellere en som gad lave noget.. 
Udannelse er ikke et job garanti jeg har en veninde der ikke har kunne få et ordenligt et og hun har prøvet i 3 år!
Jeg har ingen steder skrevet, at DU er på kontanthjælp - men når du pointerer, at du ikke mener at uddannelse er nødvendig for, at overleve... Så må jeg vel pointere, at vi lever i et velfærdssamfund hvor folk OVERLEVER!
Nej det er ikke nødvendigt, at have en uddannelse - men det er en fordel! Og jeg er kanon stolt af, at jeg har en uddannelse og endda har mulighed for, at tage en ny - som jeg nu er i gang med... Det gør mit liv lettere og er med til, at sikre min søns fremtid rent økonomisk. 
Anmeld