andres forudfattede meninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

qp

Perl skriver:

nøøøj.. den er sku ellers god LOL.. du er vist lidt for klog på den slags..... hentyder du til jeg er på kontanthjælp.. ? For det er nok det sidste jeg er på! og har nogensinde været!.. folk med uddannelse kan sagtens stå uden job.. Min kæreste har heller ikke nogen uddannelse!.. og ved du hvad? han har fået det job han har i dag tog det fra en som havde masser af uddannelse.. de mente ikke de havde behov for en som havde uddannelse men hellere en som gad lave noget.. 

Udannelse er ikke et job garanti jeg har en veninde der ikke har kunne få et ordenligt et og hun har prøvet i 3 år!

Jeg har ingen steder skrevet, at DU er på kontanthjælp - men når du pointerer, at du ikke mener at uddannelse er nødvendig for, at overleve... Så må jeg vel pointere, at vi lever i et velfærdssamfund hvor folk OVERLEVER!

Nej det er ikke nødvendigt, at have en uddannelse - men det er en fordel! Og jeg er kanon stolt af, at jeg har en uddannelse og endda har mulighed for, at tage en ny - som jeg nu er i gang med... Det gør mit liv lettere og er med til, at sikre min søns fremtid rent økonomisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Lillefe

qp skriver:

Jeg har ingen steder skrevet, at DU er på kontanthjælp - men når du pointerer, at du ikke mener at uddannelse er nødvendig for, at overleve... Så må jeg vel pointere, at vi lever i et velfærdssamfund hvor folk OVERLEVER!

Nej det er ikke nødvendigt, at have en uddannelse - men det er en fordel! Og jeg er kanon stolt af, at jeg har en uddannelse og endda har mulighed for, at tage en ny - som jeg nu er i gang med... Det gør mit liv lettere og er med til, at sikre min søns fremtid rent økonomisk.

Hej igen

Men det er helt vildt fedt du er stolt af din uddannelse. Jeg er pisse stolt af at jeg altid har kunne klare mig og kunne tage et job, mens andre som havde uddannelse ikke kunne

Jeg vil slutte dette emne på dette indlæg og sende dig et brev i stedet

/Merethe

Anmeld

1. november 2009

memuffin

qp skriver:

Jeg må da indrømme, at hvis jeg havde en datter uden uddannelse som i forvejen havde et barn og herefter kom og fortalte mig, at hun gerne ville have flere - så havde jeg nok også spørge hende om hun ikke mente det var vigtigt, at komme i gang med en uddannelse inden hun igen begyndte på et nyt baby projekt.

Det ville da ikke være ensbetydende med, at jeg ikke ønsker flere børnebørn... Men som forælder ville jeg være interesseret i, at hun får en ordentlig fremtid og kan give sine børn det.

undskyld mig... jeg har faktisk 2 uddannelser og planlægger en 3... så det er bestemt ikke fordi jeg er uden uddannelse og jobmuligheder!!!! min mand er uddannet tømre så hvad det angår har vi vist vores på det tørre !!!!!!

Anmeld

1. november 2009

Lillefe

memuffin skriver:

undskyld mig... jeg har faktisk 2 uddannelser og planlægger en 3... så det er bestemt ikke fordi jeg er uden uddannelse og jobmuligheder!!!! min mand er uddannet tømre så hvad det angår har vi vist vores på det tørre !!!!!!

Ja tak jeg blev også godt sur over det der syntes absolut det havde intet med det du bragte på bane

Anmeld

1. november 2009

memuffin

Ja tak jeg blev også godt sur over det der syntes absolut det havde intet med det du bragte på bane

nej-... det var også min første tanke

desuden behøver han jo ikke at have en høj uddannelse for at få børn, bare man har de rette forældreevner... og økonomisk overskud til at tage sig af dem

Anmeld

1. november 2009

Lillefe

nej-... det var også min første tanke

desuden behøver han jo ikke at have en høj uddannelse for at få børn, bare man har de rette forældreevner... og økonomisk overskud til at tage sig af dem

Nej der er jeg også enig jeg tjener bedre end folk som har en uddannelse  og jeg har ikke nogen..

Anmeld

1. november 2009

memuffin

Perl skriver:

Nej der er jeg også enig jeg tjener bedre end folk som har en uddannelse

ja det er jo det... og hvis man tager en laaang uddannelse er det jo heller ikke sikkert man kan få job fordi man er for specieliceret... jeg er social og sundhedhjælper og vil ALTID kunne få job ... der er jo altid mennesker der skal passes

Anmeld

1. november 2009

Lillefe

memuffin skriver:

ja det er jo det... og hvis man tager en laaang uddannelse er det jo heller ikke sikkert man kan få job fordi man er for specieliceret... jeg er social og sundhedhjælper og vil ALTID kunne få job ... der er jo altid mennesker der skal passes

Ja det er rigtigt! min søster og jeg har også arbejdet i den branche

Og ja jeg har da hørt om en del som ikke kunne få arbejde selvom de havde uddannelse.. Så nej ingen garanti

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.