andres forudfattede meninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

ja jeg er 30 år og min mor behandler mig som om jeg er 5 nogen gange....

men kan virkelig mærke jeg slet ikke er færdig med at få børn... og det må vel være VORES beslutning og ikke deres ikk!!!!!

Ja helt klart. er jo jer der skal have dem og ikke dem. Burde da bare være et bonus for dem at have s mange dejlige børnebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

memuffin

nutche skriver:

jamen folk har bare travlt nogen gange.

jeg blev så vred og såret da min far var efter mig..... men mærkelig nok så har vores familie ikke sagt noget da vi sku ha den sidste. det var mere alle andre.... det er bare ikke "normalt" at ha mange børn.... men skønt er det, og jeg kan godt forstå du gerne vil ha flere børn

min sviger mor er også helt vildt glad... min mand er enebarn så hvis hun skal ha børnebørn er det fra os

det er da altid noget ikk

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

Ja helt klart. er jo jer der skal have dem og ikke dem. Burde da bare være et bonus for dem at have s mange dejlige børnebørn

ja netop

Anmeld

31. oktober 2009

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

min sviger mor er også helt vildt glad... min mand er enebarn så hvis hun skal ha børnebørn er det fra os

det er da altid noget ikk

jo så er der da en mindre i skal slås med

skidt på dem.... nyd i bare tanken om en stor dejlig familie.

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

nutche skriver:

jo så er der da en mindre i skal slås med

skidt på dem.... nyd i bare tanken om en stor dejlig familie.

ja tak... kan næsten ikke vente

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

ja netop

Min knægt er 15 mdr og hvis jeg kom i morgen og sagde til mine forældre at vi vill have nr 2 nu, ja så vil der også komme kommentar der, ikke fordi de ikke vil have vi får flere men pga han stadig er så lille De finder altid noget de forældre

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

Min knægt er 15 mdr og hvis jeg kom i morgen og sagde til mine forældre at vi vill have nr 2 nu, ja så vil der også komme kommentar der, ikke fordi de ikke vil have vi får flere men pga han stadig er så lille De finder altid noget de forældre

ja man kan aldrig gøre noget godt nok

Anmeld

31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg oplever det konstant... at folk spørg hvornår vi skal have barn nummer to.... OG HVEM DIGER DET ER LOV AT MAN SKAL HAVE MERE END ET BARN? ja det ved jeg ikke :0) men vi må så hver gang forklare dem, at det slet ikke er sikkert at vi får flere børn....

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

ka-ri-na skriver:

jeg oplever det konstant... at folk spørg hvornår vi skal have barn nummer to.... OG HVEM DIGER DET ER LOV AT MAN SKAL HAVE MERE END ET BARN? ja det ved jeg ikke :0) men vi må så hver gang forklare dem, at det slet ikke er sikkert at vi får flere børn....

ja det er lidt med omvendt fortegn.. jeg syndes kun det er forældrene der kan afgøre hvor stor deres familier skal være

Anmeld

31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

memuffin skriver:

ja det er lidt med omvendt fortegn.. jeg syndes kun det er forældrene der kan afgøre hvor stor deres familier skal være

ja det er der da ingen tvivl om :=) det kan da aldrig blive andre menneskers sag :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.