andres forudfattede meninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.096 visninger
37 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

memuffin

Vi har to børn og planlægger at føje to mere til familien inden vi er færdige med at få børn...

det er noget vi først lige har besluttet efter vores store søn har fået sin ADHD dianose og er blevet medcinert.. så fik vi en del mere overskud

Så er det så det undrer mig at andre folk mener de skal have en mening om hvor mange børn vi skal have...

er der andre der har oplevet det... og hvordan har i håndteret det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Vingummien

blander mig lige

Hvad meninger har de om det, er da ike dem der skal passe børnene og give dem mad og tøj det er da jer

Syntes kun det er skønt med mange børn

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

blander mig lige

Hvad meninger har de om det, er da ike dem der skal passe børnene og give dem mad og tøj det er da jer

Syntes kun det er skønt med mange børn

lige presis

vi har meget overskud til flere børn... også økonomisk... så jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er...

det værste af det hele er at det både er min mor og min far der er kommet med en bemærkning...

det gør mig bare så skide

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

lige presis

vi har meget overskud til flere børn... også økonomisk... så jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er...

det værste af det hele er at det både er min mor og min far der er kommet med en bemærkning...

det gør mig bare så skide

Ahh, tror jeg også mine forældre ville gøre hvis vi kom og skulle have bare 1 mere lige nu.

Tror tit det er typisk forældre at være sådan.

Hvis økonomi osv er på plads og overskud så er det da ikke et problem, nok bare dem selv der ikke kan overskue det

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

Ahh, tror jeg også mine forældre ville gøre hvis vi kom og skulle have bare 1 mere lige nu.

Tror tit det er typisk forældre at være sådan.

Hvis økonomi osv er på plads og overskud så er det da ikke et problem, nok bare dem selv der ikke kan overskue det

ja lige presis..

min mo sagde jeg skulle købe mig en guldfisk og kalde den emma i stedet...  blev så vred !!!!!!!!

det kal lige siges at min mor selv har 3 børn!!!!!!!!!

Anmeld

31. oktober 2009

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

Vi har to børn og planlægger at føje to mere til familien inden vi er færdige med at få børn...

det er noget vi først lige har besluttet efter vores store søn har fået sin ADHD dianose og er blevet medcinert.. så fik vi en del mere overskud

Så er det så det undrer mig at andre folk mener de skal have en mening om hvor mange børn vi skal have...

er der andre der har oplevet det... og hvordan har i håndteret det?

jeps jeps.... du kan tro jeg kender det.

da jeg valgte at få barn nr. 3 var min far utroligt hård i munden. jeg var alene men mente godt jeg havde overskudet til dette 3. barn (også selv om han bestemt ikke var planlagt) min far skældte mig ud og sagde til mig at så ville jeg aldrig få en mand, en uddannelse eller blive andet end en bistands klient.

da jeg senere blev gift og vi valgte at få barn nr 4 (5 tilsammen) fik vi kommentarer som "hold da op" og "så må det sørme også være den sidste var" eller den klassiske "så må i da ha gjort jeres borgerpligt" til sidst begyndte jeg at svare "ja ja, nogen samler på frimærker og vi samler på børn"

men tro mig.... men skal høre meget

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

ja lige presis..

min mo sagde jeg skulle købe mig en guldfisk og kalde den emma i stedet...  blev så vred !!!!!!!!

det kal lige siges at min mor selv har 3 børn!!!!!!!!!

Tror det er typisk. Tror slet ikke de tænker over man bliver gal over det. De går bare ind i deres dumme forældre rolle og vil give gode råd som slet ikke er gode

Men er sgu da bedre med en hund

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

nutche skriver:

jeps jeps.... du kan tro jeg kender det.

da jeg valgte at få barn nr. 3 var min far utroligt hård i munden. jeg var alene men mente godt jeg havde overskudet til dette 3. barn (også selv om han bestemt ikke var planlagt) min far skældte mig ud og sagde til mig at så ville jeg aldrig få en mand, en uddannelse eller blive andet end en bistands klient.

da jeg senere blev gift og vi valgte at få barn nr 4 (5 tilsammen) fik vi kommentarer som "hold da op" og "så må det sørme også være den sidste var" eller den klassiske "så må i da ha gjort jeres borgerpligt" til sidst begyndte jeg at svare "ja ja, nogen samler på frimærker og vi samler på børn"

men tro mig.... men skal høre meget

ja det er edenlig utroligt hvad folk tror de kan tillade sig!!!!!!!!!!

og det er jo ikke nu vi vil ha flere... der går 3 år endnu før vi skal have den næste !!!!!!!!1

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

Tror det er typisk. Tror slet ikke de tænker over man bliver gal over det. De går bare ind i deres dumme forældre rolle og vil give gode råd som slet ikke er gode

Men er sgu da bedre med en hund

ja jeg er 30 år og min mor behandler mig som om jeg er 5 nogen gange....

men kan virkelig mærke jeg slet ikke er færdig med at få børn... og det må vel være VORES beslutning og ikke deres ikk!!!!!

Anmeld

31. oktober 2009

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

ja det er edenlig utroligt hvad folk tror de kan tillade sig!!!!!!!!!!

og det er jo ikke nu vi vil ha flere... der går 3 år endnu før vi skal have den næste !!!!!!!!1

jamen folk har bare travlt nogen gange.

jeg blev så vred og såret da min far var efter mig..... men mærkelig nok så har vores familie ikke sagt noget da vi sku ha den sidste. det var mere alle andre.... det er bare ikke "normalt" at ha mange børn.... men skønt er det, og jeg kan godt forstå du gerne vil ha flere børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.