Forlængelse af barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2022

Anonym

Mortil_en skriver:

Super tak for dit svar. Mit barn er 4 måneder og jeg er stadig på den del af barslen hvor jeg får fuld løn. Jeg må lige ringe til udbetaling Danmark, jeg har nemlig også helt ondt i maven over at skulle tilbage på arbejdet til sommer

Gør det og så tag fat i din HR afdeling bagefter. Mon ikke I sammen kan finde en løsning, der passer både ind i jeres familieliv og ind i arbejdets planlægning ?

Ved os finder vi altid en løsning, der passer alle…også selvom frister er overskredet. Glade medarbejdere er mere produktive

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Har du talt med din arbejdsgiver om al den overførte ferie? Der er jo en del af den optjente ferie der skal afholdes inden 31/12-2022 (altså i overmorgen), ellers bortfalder retten til at afholde de feriedage. Det er som udgangspunkt den ferie der er optjent inden 31/8-2021.

Anmeld Citér

30. december 2022

Anonym

Tami skriver:

Har du talt med din arbejdsgiver om al den overførte ferie? Der er jo en del af den optjente ferie der skal afholdes inden 31/12-2022 (altså i overmorgen), ellers bortfalder retten til at afholde de feriedage. Det er som udgangspunkt den ferie der er optjent inden 31/8-2021.

Når hun er på barsel er hun ferieforhindret, så udløber de ikke.

Men ellers er det korrekt at man normalt KUN må overføre 5 dage til nyt år - alt andet udløber

Anmeld Citér

30. december 2022

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Fik at vide, at jeg godt kan få den overført . Da jeg har været sygemeldt og så på barsel efter. Dvs har ikke haft mulighed for at holde de uger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.