Hvornår kunne i teste positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Kokomom skriver:

Men spændende... Dog ulideligt lige nu haha �� 

Sådan har jeg det op til hver menstruation ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2023

Anonym

Love Angel skriver:

Var det tidlig test fra babyplan? 

Jeg kan ikke huske mærket desværre, men tror det ikke

Anmeld Citér

24. januar 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Babyi2021 skriver:

Sådan har jeg det op til hver menstruation ��

Oh stakkels dig��. Jeg får et par niv 10 min før det kommer og så er det det. 

Jeg kaster aldrig op og har aldrig kvalme, og har nu haft komme og gå kvalme i en 5 dage ca og i morges toppede det så med at kaste op og forsat kvalme ��

Anmeld Citér

25. januar 2023

Babyi2021

Kokomom skriver:

Oh stakkels dig��. Jeg får et par niv 10 min før det kommer og så er det det. 

Jeg kaster aldrig op og har aldrig kvalme, og har nu haft komme og gå kvalme i en 5 dage ca og i morges toppede det så med at kaste op og forsat kvalme ��

Det lyder hårdt, specielt fordi at hvis du nu havde en positiv test så føles det hele lidt bedre jo. Jeg tester helt negativ uden skyggestreger, så tror bare jeg lige havde to teste som var lidt mærkelige. 

Imens jeg venter på min menstruation kommer på mandag, så bilder jeg mig ind at jeg har symptomer. Jeg føler lidt at der er nogle niv i underlivet, men så alligevel så det ikke noget der afviger fra normalen. Og de der dumme test er stadig negativ, så nu har jeg mistet troen heheh. Jeg har ikke så meget tålmodighed

Anmeld Citér

25. januar 2023

Kokomom

Babyi2021 skriver:

Det lyder hårdt, specielt fordi at hvis du nu havde en positiv test så føles det hele lidt bedre jo. Jeg tester helt negativ uden skyggestreger, så tror bare jeg lige havde to teste som var lidt mærkelige. 

Imens jeg venter på min menstruation kommer på mandag, så bilder jeg mig ind at jeg har symptomer. Jeg føler lidt at der er nogle niv i underlivet, men så alligevel så det ikke noget der afviger fra normalen. Og de der dumme test er stadig negativ, så nu har jeg mistet troen heheh. Jeg har ikke så meget tålmodighed

Jeg har heller ikke så meget tålmodighed og syntes faktisk det er ulideligt. Har lige fået af vide min kæreste har fået job i Danmark så nu håber jeg jo at kunne få den positive test. Men ja jeg har også mistet håbet lidt. Det bliver og jager i underlivet idag men om det så er fordi det er ægløsning nu eller mens der er på vej ved jeg ikke eller om det er en graviditet. 

Men altså nu ser jeg dagene an. 

Krydser for du kan få en positiv test, kan godt forstå du er utålmodig nu tiden går også bare så langsomt når man gerne vil have en lille baby i maven 

Anmeld Citér

25. januar 2023

Kokomom

Babyi2021 skriver:

Når min ægløsning har været der. Ville tage en tidlig test nu her og der var blod da jeg tørrede mig ikke hvad jeg regnede med da jeg har haft meget hvidt udflåd hele dagen idag. Så øv øv og næste måned sker det heller ikke da han ikke er i dk når jeg har ægløsning så næste chance er først til marts ��

Anmeld Citér

25. januar 2023

Babyi2021

Kokomom skriver:

Når min ægløsning har været der. Ville tage en tidlig test nu her og der var blod da jeg tørrede mig ikke hvad jeg regnede med da jeg har haft meget hvidt udflåd hele dagen idag. Så øv øv og næste måned sker det heller ikke da han ikke er i dk når jeg har ægløsning så næste chance er først til marts ��

Det hårdt når muligheden ikke lige er der, men måske det kan give en måned med ro på, og så må i give den gas til marts. Jeg overvejer at springe marts over så jeg ikke får en december baby, for så vil det være ret tæt på juleaften Så synes den er svær

Anmeld Citér

26. januar 2023

Babyi2021

Kokomom skriver:

Var det menstruation du fik? 

Jeg skal have mens på mandag ifølge hvordan det plejer at være, men nu har jeg lige fået en lille bitte plet blødning, så er spændt på om mens kommer før tid?. Jeg havde ingen blødning da jeg blev gravid med min søn. Og jeg tester stadig negativ  på tidlig teste. Det lidt underligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.