Hvornår kunne i teste positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.512 visninger
37 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2022

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021

Hvornår kunne i teste positiv med jeres børn? med mit første barn var jeg 3+3 da jeg testede positiv og den var bragende tydlig. Vi prøver med barn nummer 2, og jeg vil være 3+0 nu, og den er bragende negativ. Håber sådan der kommer to streger, hvilket der nok ikke gør når jeg testede så hurtig positiv med første barn. 

Hvad er jeres erfaring med de to streger?��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2022

Anonym

Denne gang testede jeg svagt positiv allerede 3+1, tidligere har jeg testet lige så svagt positiv 3+4. 

Anmeld Citér

26. december 2022

AnoMor

Babyi2021 skriver:

Hvornår kunne i teste positiv med jeres børn? med mit første barn var jeg 3+3 da jeg testede positiv og den var bragende tydlig. Vi prøver med barn nummer 2, og jeg vil være 3+0 nu, og den er bragende negativ. Håber sådan der kommer to streger, hvilket der nok ikke gør når jeg testede så hurtig positiv med første barn. 

Hvad er jeres erfaring med de to streger?��

5+3… da jeg var 5+1 var den bragende negativ. Havde en slow starter.

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym

3+1

3+3

3+4 

Jeg tester altid fra 3+0

Anmeld Citér

26. december 2022

Babyi2021

Anonym skriver:

Denne gang testede jeg svagt positiv allerede 3+1, tidligere har jeg testet lige så svagt positiv 3+4. 

Har begge gange været med de samme tidlige teste eller ?

Anmeld Citér

26. december 2022

Babyi2021

Anonym skriver:

3+1

3+3

3+4 

Jeg tester altid fra 3+0

Okay så er det alligevel ret normalt at det er forskelligt fra graviditet til graviditet, hvornår man tester positiv. Men der er jo stadig chance for det kan jeg hører så til trods for jeg ikke er så langt henne hvis jeg er gravid. Hvilke teste har du brugt?

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym

Babyi2021 skriver:

Har begge gange været med de samme tidlige teste eller ?

Begge gange har været valmed, det er efter min mening de bedste tests Dengang jeg testede positiv 3+4 havde jeg lige inden testet negativ på en tidlig test, så dem giver jeg ikke meget for. 

Skal siges jeg også har prøvet at teste negativ hos lægen hvor jeg egentlig var 4+0, så det er altså meget forskelligt, også fra graviditet til graviditet, hvornår man kan teste positiv. 

Anmeld Citér

26. december 2022

Babyi2021

Anonym skriver:

Begge gange har været valmed, det er efter min mening de bedste tests Dengang jeg testede positiv 3+4 havde jeg lige inden testet negativ på en tidlig test, så dem giver jeg ikke meget for. 

Skal siges jeg også har prøvet at teste negativ hos lægen hvor jeg egentlig var 4+0, så det er altså meget forskelligt, også fra graviditet til graviditet, hvornår man kan teste positiv. 

Okaybjeg har egentlig brugt babyplan tidlig test, fordi jeg har tænkt at valmed først har kunne være positiv omkring efter 4+0

Men måske jeg skal prøve at købe sådan en

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym

Babyi2021 skriver:

Okay så er det alligevel ret normalt at det er forskelligt fra graviditet til graviditet, hvornår man tester positiv. Men der er jo stadig chance for det kan jeg hører så til trods for jeg ikke er så langt henne hvis jeg er gravid. Hvilke teste har du brugt?

Jeg bruger altid babyplan og jeg ved altid præcis hvornår jeg har ægløsning da jeg tester for det så derfor ved jeg også at jeg er 3+0 når jeg tester

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym

Tidligt  

Jeg fik taget min spiral ud 4 maj og testede positiv 27 maj  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.