Hvornår kunne i teste positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Babyi2021 skriver:

Jeg var desværre ikke heldig lige i den omgang. Jeg har dog lige prøvet at tage en tidlig test fra babyplan, jeg er kun 2+5 og den er selvfølgelig negativ, men jeg er lidt træt af de teste for de bliver  ved med at komme med skyggestreger. Ved ikke om du kan se det på billedet, men jeg kan se det i virkeligheden og det er lidt frustrerende

Men et forsigtigt tillykke til dig

Er det en skyggestreg, syntes da det ligner der er farve i... Krydser virkelig finger for den er der for dig ������

Jamen jeg har lige testet idag, man kan desværre kun lige ane den hvis jeg åbner testen. Og der kan jeg se farven. Nu prøver jeg en g test igen om et par dage og håber. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Kokomom skriver:

Er det en skyggestreg, syntes da det ligner der er farve i... Krydser virkelig finger for den er der for dig ������

Jamen jeg har lige testet idag, man kan desværre kun lige ane den hvis jeg åbner testen. Og der kan jeg se farven. Nu prøver jeg en g test igen om et par dage og håber. 

Det synes jeg faktisk også lidt i starten ja, men tænker at det må have været alt for tidligt. Men kan godt se nu at det lignede, men nu er jeg ca. 3+1 og der kommer ingen skyggestreg eller streg med farve. Hvor langt vil du være hvis det var? 

Jeg tænker også at prøve igen om 2 dage

Anmeld Citér

24. januar 2023

Kokomom

Babyi2021 skriver:

Det synes jeg faktisk også lidt i starten ja, men tænker at det må have været alt for tidligt. Men kan godt se nu at det lignede, men nu er jeg ca. 3+1 og der kommer ingen skyggestreg eller streg med farve. Hvor langt vil du være hvis det var? 

Jeg tænker også at prøve igen om 2 dage

Jamen min cyklus er faktisk dum så ved ikke engang om det er tiden endnu med g test eller æl test. Har været kort på mini piller som så smadrede hele min cyklus.

Men min kæreste tror æl har været der, da jeg idag vågnede med ekstrem kvalme og har den stadig, det så ulideligt, min bryster er så ømme, og min mave er oppustet og helt hård. Så han mener det er g test tid. 

Så det bliver spændende. 

Anmeld Citér

24. januar 2023

Babyi2021

Kokomom skriver:

Jamen min cyklus er faktisk dum så ved ikke engang om det er tiden endnu med g test eller æl test. Har været kort på mini piller som så smadrede hele min cyklus.

Men min kæreste tror æl har været der, da jeg idag vågnede med ekstrem kvalme og har den stadig, det så ulideligt, min bryster er så ømme, og min mave er oppustet og helt hård. Så han mener det er g test tid. 

Så det bliver spændende. 

Okay spændende, hold gerne opdateret 

Hvad med den test du sagde at der var lidt farve u, har det udviklet sig?

Anmeld Citér

24. januar 2023

Kokomom

Babyi2021 skriver:

Okay spændende, hold gerne opdateret 

Hvad med den test du sagde at der var lidt farve u, har det udviklet sig?

Desværre ikke. Har prøvet en ny test og kan da se den meget svagt men om det er en skygge streg ved jeg ikke. Tænker jeg tester igen imorgen eller torsdag for at se. 

Ved bare at jeg ligger og har kvalme og kaster op (har aldrig noget af det) så vi er ved at være lidt spændte herhjemme. 

Det skal jeg nok. Krydser ihvertfald finger for at jeg snart ser to streger ��

Anmeld Citér

24. januar 2023

Babyi2021

Kokomom skriver:

Desværre ikke. Har prøvet en ny test og kan da se den meget svagt men om det er en skygge streg ved jeg ikke. Tænker jeg tester igen imorgen eller torsdag for at se. 

Ved bare at jeg ligger og har kvalme og kaster op (har aldrig noget af det) så vi er ved at være lidt spændte herhjemme. 

Det skal jeg nok. Krydser ihvertfald finger for at jeg snart ser to streger ��

Det også nogle symptomer kan man sige. Ved min første fik jeg først symptomer efter de 12 uger tror jeg. Så spændende om drt er det, eller om det desværre er sygdom, kunne godt lyde som graviditet ��

Anmeld Citér

24. januar 2023

Kokomom

Babyi2021 skriver:

Det også nogle symptomer kan man sige. Ved min første fik jeg først symptomer efter de 12 uger tror jeg. Så spændende om drt er det, eller om det desværre er sygdom, kunne godt lyde som graviditet ��

Tror ikke helt det sygdom, men det kun fordi at jeg normalt hvis jeg kaster op også har ømhed i hele kroppen, feber osv. Her har jeg kun kvalme og opkastning. 

Med min datter fik jeg slet ingen symptomer rigtigt.

Med min søn havde jeg kvalme fra 3+1 men der kunne jeg også teste positiv 3+1

Anmeld Citér

24. januar 2023

Loubaby

4+0. Som så viste sig at være 3+3 efter terminsscanning

Anmeld Citér

24. januar 2023

Babyi2021

Kokomom skriver:

Tror ikke helt det sygdom, men det kun fordi at jeg normalt hvis jeg kaster op også har ømhed i hele kroppen, feber osv. Her har jeg kun kvalme og opkastning. 

Med min datter fik jeg slet ingen symptomer rigtigt.

Med min søn havde jeg kvalme fra 3+1 men der kunne jeg også teste positiv 3+1

Bliver spændende at se så

Anmeld Citér

24. januar 2023

Kokomom

Babyi2021 skriver:

Bliver spændende at se så

Men spændende... Dog ulideligt lige nu haha �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.