Hvornår kunne i teste positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Babyi2021 skriver:

Hvornår kunne i teste positiv med jeres børn? med mit første barn var jeg 3+3 da jeg testede positiv og den var bragende tydlig. Vi prøver med barn nummer 2, og jeg vil være 3+0 nu, og den er bragende negativ. Håber sådan der kommer to streger, hvilket der nok ikke gør når jeg testede så hurtig positiv med første barn. 

Hvad er jeres erfaring med de to streger?��

første 5+5- havde testet 4+5 og 5+0

anden 9+2- havde testet 5+0

tredje 3+2 testede blot for at udelukke at jeg var gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2022

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Wampires skriver:

Ja okay  det var sent at du kunne teste positiv på de to første�� men ret tidligt med den sidste

Jeg tester stadig negativ om 6 dage skal jeg have menstruation så tror jeg venter men har lidt på fornemmelsen at den nok ikke er der alligevel

Anmeld Citér

27. december 2022

Babyi2021

Wampires skriver:

Ja okay  det var sent at du kunne teste positiv på de to første�� men ret tidligt med den sidste

Jeg tester stadig negativ om 6 dage skal jeg have menstruation så tror jeg venter men har lidt på fornemmelsen at den nok ikke er der alligevel

Anmeld Citér

27. december 2022

Babyi2021

Anonym skriver:

Jeg bruger altid babyplan og jeg ved altid præcis hvornår jeg har ægløsning da jeg tester for det så derfor ved jeg også at jeg er 3+0 når jeg tester

Jeg har lige fundet ud af at de babyplan jeg har taget ikke har været tidlige teste, hvilket jeg havde troet. Har dine fra babyplan været med de tidlige eller normale?

Nu har jeg lige bestilt de tidlige test dem kan jeg bedst lide og brugte dem også ved min første 

Anmeld Citér

28. december 2022

Ananas

Sidste gang gik jeg 3 uger over tid hvor jeg hverken fik mens eller positiv test. Viste sig at min ægløsning havde rykket sig, så 3 uger efter udeblevet mens testede jeg positiv. Det var ikke en slow starter men simpelthen forrykket cyklus. Alt er ikke ude før mens kommer  

Anmeld Citér

28. december 2022

Babyi2021

Ananas skriver:

Sidste gang gik jeg 3 uger over tid hvor jeg hverken fik mens eller positiv test. Viste sig at min ægløsning havde rykket sig, så 3 uger efter udeblevet mens testede jeg positiv. Det var ikke en slow starter men simpelthen forrykket cyklus. Alt er ikke ude før mens kommer  

Ja okay det kan også ske. Jeg havde dog ægløsning d. 18 så nu må vi se

Anmeld Citér

19. januar 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Babyi2021 skriver:

Ja okay det kan også ske. Jeg havde dog ægløsning d. 18 så nu må vi se

Hey ville lige høre om du havde en update er i samme situation som du var.   Er 3+0 idag har taget en test fra normal, man kan dog meget meget svagt ane noget men ikke som jeg er sikker på. Så ville da lige høre om du var heldig ��❤️

Anmeld Citér

22. januar 2023

Babyi2021

Kokomom skriver:

Hey ville lige høre om du havde en update er i samme situation som du var.   Er 3+0 idag har taget en test fra normal, man kan dog meget meget svagt ane noget men ikke som jeg er sikker på. Så ville da lige høre om du var heldig ��❤️

Jeg var desværre ikke heldig lige i den omgang. Jeg har dog lige prøvet at tage en tidlig test fra babyplan, jeg er kun 2+5 og den er selvfølgelig negativ, men jeg er lidt træt af de teste for de bliver  ved med at komme med skyggestreger. Ved ikke om du kan se det på billedet, men jeg kan se det i virkeligheden og det er lidt frustrerende

Men et forsigtigt tillykke til dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. januar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Begge gange har været valmed, det er efter min mening de bedste tests Dengang jeg testede positiv 3+4 havde jeg lige inden testet negativ på en tidlig test, så dem giver jeg ikke meget for. 

Skal siges jeg også har prøvet at teste negativ hos lægen hvor jeg egentlig var 4+0, så det er altså meget forskelligt, også fra graviditet til graviditet, hvornår man kan teste positiv. 

Var det tidlig test fra babyplan? 

Anmeld Citér

22. januar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Babyi2021 skriver:

Okaybjeg har egentlig brugt babyplan tidlig test, fordi jeg har tænkt at valmed først har kunne være positiv omkring efter 4+0

Men måske jeg skal prøve at købe sådan en

Jeg har tidligere i mine andre graviditeter testet positiv med en valmed da jeg var 3+4 så nej det ikke kun ved 4+0 at man kan bruge valmed test til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.