Mrs. skriver:
For det første: du hjælper ikke jeg bliver faktisk rigtig ked af det når du skriver sådan - især fordi mit opslag om BLW var netop for at høre andre om det, og fordi jeg gerne ville i samråd med SP give hende blød mad der netop ikke skal tygges (og derfor høre hvad andre giver) - men jeg er generelt bange for mine børn får noget i den gale hals, da min søn har prøvet det da han var 4 år, og jeg blev pisse bange og har været helt hysterisk omkring det siden - selv nu når han er 11 kan jeg blive bekymret over hvis han tager store stykker mad.
for det andet: handler tråden ikke om hvad du synes - og du virker rigtig grov og ubehagelig med den måde du ytrer din holdning.
for det tredje: er nemt at sidde og skrive så modbydelige ting, når man er anonym!
Hvis ren BLW har virket for nogen er det da dejligt for dem? Ved flere i min mødregruppe gør det og selvom jeg har en frygt for det og ser det på en anden måde end de, kalder jeg dem sgu ikke børnemishandlere! Jeg er nysgerrig på det, og siger også når deres små får noget jeg er skeptisk omkring at det ville jeg ikke turde - men det er mig og min mening og tilgang. Deres børn - deres valg.
At sidde at give hinanden gode råd til hvad man skal gøre når ens barn er ved at blive kvalt i mad er virkeligt forkert og jeg er ked af at min ærlighed gør dig trist, men jeg står 100% ved hvad jeg skriver.
og jo det handler om hvad jeg synes, du har oprettet en tråd hvor alle kan skrive i, så jeg har lige så meget ret til at skrive, som alle rygklapperne der der serverer hele stykker broccoli til deres stakkels børn uden tænder 
for det tredje, så kan man godt kalde folk børnemishandlere når de udsætter deres børn bevidst for fare. Jeg skriver jo ikke at du er det? Du har jo ikke serveret hele stykker mad til dit barn?
jeg tror godt at du inderst inde vidste at dette indlæg du har lavet ville give en reaktion og grunden til at du har dårligt med at give dit barn hele stykker mad er at du egentligt også selv føler at det er forkert.
alle kulturer i flere 1000 år har givet deres børn mad der var tilpasset deres mund og manglende tænder, men nu er det en mode ting at børnene skal have hele stykker mad også er der nogen der hopper med på den, jeg synes bare at der er super ærgerligt 
Anmeld
Citér