Jeg skulle ikke have børn, det var sat i sten mente jeg..
og så blev jeg gravid ved et uheld, og ja.. kunne ikke få en abort.. og jeg omlagde hele mit liv, fordi jeg besluttede med at få ham, at jeg ville give ham den bedst mulige barndom.
Hans far og jeg holdte ikke, og besluttede så en var nok
han bidrager med så meget Lykke og glæde i mit liv og kan slet ikke forestille mig et liv uden ham
så mødte jeg så min mand, og nu har vi en datter sammen
så ja.. nu har jeg to
De er hele meningen med mit liv
og har besluttet ikke at sige “ikke flere” for kan faktisk ikke udelukke jeg måske ikke godt kunne få en eller to mere
Jeg forstår godt du elsker det liv du har nu, det gør man. Men livet med børn er så omvæltende, og man vil fra det sekund man ser det lille menneske, give og gøre alt for sit barn
den frihed man “mister” ved at få børn, virker fuldstændig ligegyldig. Man føler ikke man mister noget, fordi børn giver så meget igen
jeg kan ikke sige om det er det rigtige for dig at få børn, der er jo ingen krav til ens valg i livet, at vælge det fra er lige så okay som at vælge det til..
Men jeg kan fortælle dig, at når du ser dit barn, ændrer hele meningen med dit liv sig, og dine prioriteter vender på hovedet. den kærlighed man har til sit barn/børn er ikke noget man kan forklare der findes simpelthen ikke ord nok i verden..
Anmeld
Citér