Hvor mange børn har i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.029 visninger
28 svar
2 synes godt om
24. september 2022

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Hvor mange børn har i og hvorfor er der perfekt for jeres familie? Eller drømmer i om flere? Hvordan er jeres familie opbygget - mor/far/børn, sammenbragt familie? Og hvad er fordelen ved den måde jeres familie er opbygget på? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2022

esioul

havudsigt skriver:

Hvor mange børn har i og hvorfor er der perfekt for jeres familie? Eller drømmer i om flere? Hvordan er jeres familie opbygget - mor/far/børn, sammenbragt familie? Og hvad er fordelen ved den måde jeres familie er opbygget på? 

Vi har en på snart 3.. vi ved ikke om vi ønsker flere.. jeg kan godt lide den tid og det fokus der er på vores barn nu.. og alderen gør, at vi har mod på at rejse og få oplevelser sammen

Anmeld Citér

24. september 2022

BG17

Profilbillede for BG17
havudsigt skriver:

Vi er mor, far og to børn i vores familie. Vi ønsker ikke flere børn, som vores liv ser ud nu. Vi nyder vores to skønne børn, og har overskud og energi til dem

Anmeld Citér

24. september 2022

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Vi er mor og far sammen har vi 2 børn. En på 18 og en på 11. Har altid ønsket mig en mere men min mand vil ikke. Har også kun 2 år tilbage til jeg fylder 40 men jeg tror ikke at han skifter mening

Anmeld Citér

24. september 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Tre børn på 12, 9 og lige om lidt bliver mindste 5…. 
det er skønt

Anmeld Citér

24. september 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg har to. JEg er selv enebarn og som barn savnede jeg ikke søskende før min far døde pludseligt og der følte jeg mig pludselig alene. Derfor var det vigtigt for mig at få mere et et barn. Ville muligvis godt have haft nr tre, men min krop ville er ikke for god så derfor er jeg glad for de to jeg har og har accepteret at vi kun skal have to

Anmeld Citér

24. september 2022

Mrs.

havudsigt skriver:

Vi er mor, far og 2 børn. 
den store er min fra tidligere forhold (han er 11 år), og ser sin biologiske far hver anden weekend. 
Og så har vi en fælles datter på 4 mnd. 
vi ønsker flere børn jeg siger 1-2 mere manden siger 2-3 mere det er forsat under forhandling 

Ved ikke om det er en fordel, men jeg er glad for min mand har taget min søn til sig og behandler ham som sin egen, så vi her hjemme føles som vi alle er en stor familie. Der er ikke noget dine/mine/vores børn. Det er VORES børn, vores familie

Anmeld Citér

25. september 2022

My1234

Vi er mor, far og to børn. Vi har pseudotvillinger og det første år har været vanvittigt hårdt. Ofte har jeg haft tanken om vi ville komme igennem det som familie. Det er vi, men samtidig er vi også blevet helt sikre på, at vi ikke skal have flere børn. 

Anmeld Citér

25. september 2022

A38

Vi er far, mor og to piger på hhv. 4 år og 6 måneder. Min mand er færdig med at få børn, men jeg er ikke. Kan nærmest gå i stykker ved tanken om ikke at skulle være gravid igen. Tænker en del af det skyldes hormonerne fra fødslen for kort tid siden. Er glad for vores familieliv som det er pt., men i mit hoved har vi bestemt plads til flere!

Anmeld Citér

25. september 2022

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Far, mor, tre børn - dreng 16, dreng 15 og pige 8. 
drengene er mine fra et tidligere ægteskab, men min mand har været far for dem siden de var 2 og 3 år og de bor hos os 24/7. 

Min mand ville gerne have haft 1-2 flere børn, men det er (heldigvis) for sent nu.

jeg synes at det er et fint antal og de har et godt sammenhold. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.