Hvor mange børn har i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia

Jeg har en D på 14 år

jeg ønsker flere, men har brugt de sidste 10 år på at finde ham der jeg skulle dele livet med.. nu har jeg været i fertilitetsbehandling i 2 år… efter 6 mdr pause forsøger jeg med 6. Og sidste forsøg ved næste cyklus.. har virkelig brug for i hepper

ps. Jeg er 34år og har altid haft min søn alene, da han ikke just var planlagt da jeg blev gravid som 19 årig, og hans biologiske andel aldrig har ville have noget med ham at gøre.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2022

Soonmom

Vi har fire børn på 6 år og under.

Lige pt er der travlt og ikke tid til flere, men ved ikke endnu om jeg skal sige aldrig flere børn

Anmeld Citér

25. september 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har to drenge på 4 og 8, og min kæreste har en datter på 15 år. Så vi har lidt af det hele herhjemme

Anmeld Citér

25. september 2022

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Vi har tre stk. Dreng på syv, pige på fem og dreng på 1 år.

Vi var meget i tvivl om vi skulle have nr tre - og kan stadig godt se, hvor nemt alting havde været, hvis vi ikke havde fået ham. Men altså, hold nu op, hvor vi også elsker at have en lille en igen. Så kær og sjov. 

Vi skal ikke have flere, men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at det ikke er noget vemodigt for mig at vide, at jeg aldrig skal have en nyfødt baby med hjem fra hospitalet igen, for det er så kæmpestort og fantastisk!

Anmeld Citér

25. september 2022

Kontrast

Jeg har en søn på 12, jeg er skilt og har nok en eller anden form for kronisk fødselsdepression, så jeg tør ikke rigtigt at få flere børn. 

Anmeld Citér

25. september 2022

HilliHallo

Med min mand har vi dreng 8år, dreng 5år og pige 1år. 

Jeg er ikke fan af små børn og nr 3 blev skabt, fordi min mand var mega skruk og det kunne jeg ikke modstå ����

Økonomi og overskud vejer tungt på den "negative" side af vægten. 

Størst er, indtil videre, at have gjort nr 2 til storebror. Han er indbegrebet af omsorg og kærlighed og det har været den største gave til ham med en baby. 

Vi elsker at der er hhv 3år og 4år mellem dem. De nyder alle hinanden og vi nyder at de kan udvikle sig selvstændigt uden at have en konkurrence pseudotvilling. 

Slut prut med flere børn herfra ✌️

Anmeld Citér

25. september 2022

Annemette07

havudsigt skriver:

Hvor mange børn har i og hvorfor er der perfekt for jeres familie? Eller drømmer i om flere? Hvordan er jeres familie opbygget - mor/far/børn, sammenbragt familie? Og hvad er fordelen ved den måde jeres familie er opbygget på? 

Vi består af far, mor og 3 børn. Den ældste (dreng) bliver 9 her i oktober, den mellemste (dreng) bliver 4 i november også har vi en (pige) på 6 uger. Vores umiddelbare tanke er at vi er færdige med at få børn. Vores den ældste har det lidt svært, og vi vil gerne være sikre på at vi har overskuddet til at støtte og være der for ham. For os har aldersforskellen væres helt perfekt, da vi har kunne fokusere på børnenes udvikling inden der er kommer en ny. Samtidig har de været så store at se har kunne have en forståelse af, hvad der skete omkring dem og være med når den næste søskende er kommet. Begge drenge knuselsker deres søster og vil hende rigtig gerne. Der har indtil videre ikke været nogen jalousi og vi forsøger at finde balancen mellem alle børnene. En del af mig synes det er trist ved tanken om at det er slut med en helt nyfødt, men omvendt skal vi heller ikke have flere, da jeg også har en kronisk sygdom hvorfor vi også ved dette kan kræve meget i nogle perioder, så vi forsøger at nyde dele hele som det er nu

Anmeld Citér

25. september 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Vi er mig og 2 børn herhjemme. Jeg har 2 piger på hhv 8 år og 2,8 år.

Jeg har boet alene med den store altid, og valgte at få den lille med en donor. 2 børn er fantastisk for mig, jeg føler ikke længere at jeg mangler nogen i familien. Derudover blev jeg ramt af psykisk sygdom efter jeg fødte den yngste, så jeg skal så afgjort ikke have flere børn. Det ville være synd for alle involverede. 

Den største ulempe ved at være alene med de 2 er at jeg er syg, og godt kunne bruge et par ekstra hænder ind i mellem. Men så har mine piger en fantastisk mormor der hjælper når hun kan. 

Men langt det meste af tiden nyder jeg vores familiesammensætning.

Anmeld Citér

25. september 2022

HapsHapsHaps

Vi har to børn. En dreng på 3 og en pige på 1. Jeg synes det er vildt hårdt; har flere dage hvor jeg synes det er meget drænende, end dage hvor jeg nyder det. Regner med det vender på et tidspunkt

Egentlig ville jeg gerne have 3, men efter min søn blev 2 opdagede vi at han begyndte at regrediere i sin udvikling. Han har fået diagnosen infantil autisme, og livet er vendt på hovedet for os. Så der er ikke plads til flere børn, og det knuser mit hjerte at det er det der stopper os. For vi ville faktisk elske at få en 3'er, men drømmen brast med den Stores diagnose. Han har brug for og fortjener at vi kan have fokus og bruge vores energi hvor han har behov for det.

Han fik diagnosen efter den lille blev født; er ikke sikker på vi havde fået nr 2 heller hvis vi havde vidst det inden. Men de har et ret vidunderligt bånd som jeg er lykkelig for.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.