Anonym skriver:
Ej det lyder heller ikke rart og virkelig ærgerligt at man skal ende ud i en konfrontation. Jeg synes at det var virkelig sejt af din mand at tage snakken med hende og holde i fast på sporet. Jeg ved at min kæreste og flere søskende har taget snakken med hende da hun ikke er ordentligt overfor andre mennesker, hvor hun er gået fuldstændig amok og kan slet ikke se at hun gør noget forkert.
Så jeg er bange for at min kæreste ikke gider at bruge sin tid på det og bare stoppe med at ses ligesom svigerfamilien. Hun er heller ikke ordentlig overfor sine børn og ligger slet ikke skjul på det, så det er jo også noget som taler for at droppe kontakten helt, for det er virkelig ikke rart at være vidne til.
Ville ønske at der var jævnaldrende i min familie, for at havde det her slet ikke været et dilemma.
Ja det er virkelig træls. Til gengæld har det hjulpet rigtig meget og vi har nu flere gange været på weekend hos dem uden at kunne sætte finger på noget som helst. Det er nok også forskellen her, at hun slet ikke er lige så slem som din svigerinde lyder til at være. Det lyder helt enormt.
Jeg forstår fuldstændigt. Det meste af min familie bor i et andet land og jeg vil også gøre utroligt meget for at mine børn har så mange gode og sunde familierelationer som muligt. Men måske dine børn ikke vil mangle din svigerinde og hendes børn så frygteligt meget, taget i betragtning? Hvis det slider på deres forældre og de skal vige for en kusine, der skal have førsteret til alt, så kan det næsten kun ende galt alligevel. Men jeg forstår fuldstændigt hvorfor du er trist over det. 
Særligt hvis I er vidne til en forældrestil, der er lige spændende nok. Øv. Det er umuligt at være vidne til i længden.
Anmeld
Citér