Tak for krammerne.
Mine chefer er gode nok - de har for en gangs skyld været direktører og gjort det som direktører nogen gange skal: handlet for virksomhedens bedste. Det betyder at de skal være nogen dumme svin overfor en medarbejder af og til - og rationelt set kan jeg godt følge dem.
Det, der gør mig ekstra trist nu, er at det er min MA, der gør at det blev MIG og ikke en anden de prikkede - og det åbner lige op for smerten fra sidste uge igen. For to uger siden troede jeg jeg skulle på barsel til april og have et godt job at vende tilbage til i 2011.....Mit verdensbillede ser unægteligt lidt anderledes ud nu - for med en lærlingeløn og en gang dagpenge, så må projekt baby nok indstilles til jeg er i fast job igen.
Min egen chef sad med tårer i øjnene - og kunne slet ikke se på mig - jeg ved han har gjort hvad han kunne for at beholde mig. Derfor tror jeg også jeg kan få ham overbevist om, at de kan lette min situation lidt ved at fritstille mig til jul, så jeg har mere tid i dagstimerne til at være opsøgende i jobsøgningen.
Anmeld