Pis og sgu og lort og fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

Muffinmus

sikke noget møg.

Sikke en skøn gave at give en kvidne der i forvejen er præget af personlig sorg. Meget taktfuldt.

Håber du finder nogle bedre arbejdesgivere end dem du lige har haft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Trold skriver:

af den simple årsag at de ikke må fyre en gravid...

Man må godt fyre en gravid hvis stillingen bliver nedlagt.

Mette det er jeg pisse ked af at høre. Det er sku at sparke til en der ligger ned.  Her fra og håber du holder hovedet bare nogenlunde oven vande

Joan

Anmeld

30. oktober 2009

birgittemarie

Åh nej dog! Sikke dog noget snyderøv! Det er utroligt, som en ulykke bare ikke kan komme alene, men altid skal slæbe en hel masse anden elendighed med sig.

Sådan nogle røvhatte, altså! Selvom det overhovedet ikke er til at fornøje sig over lige nu, er det i hvert fald godt, du slipper af med sådan nogle arbejdsgivere. Det kan de altså ikke være bekendt. Altså oven i købet at indrømme, at det havde været anderledes, hvis du stadig havde været gravid.

Stort trøstekram

Birgitte

Anmeld

30. oktober 2009

Plysbjørnen

Joan ( Smallie ) skriver:

Man må godt fyre en gravid hvis stillingen bliver nedlagt.

Mette det er jeg pisse ked af at høre. Det er sku at sparke til en der ligger ned.  Her fra og håber du holder hovedet bare nogenlunde oven vande

Joan

Nogen siger og nogen siger ikke... Danfoss siger at de ikke må, og jeg ved at hvis de gør/gjorde under de store fyrringsrunder hvor der er blevet fyret op til 450 af gangen, ville de være slebt i retten af fagforeningen...

Anmeld

30. oktober 2009

Lise

Trold skriver:

Nogen siger og nogen siger ikke... Danfoss siger at de ikke må, og jeg ved at hvis de gør/gjorde under de store fyrringsrunder hvor der er blevet fyret op til 450 af gangen, ville de være slebt i retten af fagforeningen...

Men ikke desto mindre er det rigtigt hvad Joan skriver. Hvis en stilling nedlægges eller der er massefyringer, så kan gravide fyres på lige fod med alle andre. Men mange virksomheder vælger måske at lade være, for ikke at komme i klemme....

Men det er jo slet ikke det tråden handler om, så lad os stoppe spammet her

Anmeld

30. oktober 2009

Plysbjørnen

Lise skriver:

Men ikke desto mindre er det rigtigt hvad Joan skriver. Hvis en stilling nedlægges eller der er massefyringer, så kan gravide fyres på lige fod med alle andre. Men mange virksomheder vælger måske at lade være, for ikke at komme i klemme....

Men det er jo slet ikke det tråden handler om, så lad os stoppe spammet her

sorry, skal nok lade være med at svare på noget der bliver skrevet til en kommentar jeg skrev.

Anmeld

30. oktober 2009

Lise

Trold skriver:

sorry, skal nok lade være med at svare på noget der bliver skrevet til en kommentar jeg skrev.

Lad nu være med at tage det personligt, Trold. Det her er jo bare en tråd der handler om at Mette er ked af det, og så er det måske ikke så fedt at der bliver diskuteret regler vedr fyring af gravide heri...

Anmeld

30. oktober 2009

Plysbjørnen

Lise skriver:

Lad nu være med at tage det personligt, Trold. Det her er jo bare en tråd der handler om at Mette er ked af det, og så er det måske ikke så fedt at der bliver diskuteret regler vedr fyring af gravide heri...

fair nok. 

Anmeld

30. oktober 2009

BellaT

Søde Kaufie altså..

Det er da i den grad trist det hele lige nu. Slet slet ikke fair.

Men håber at du hurtigt finder et nyt job med mere medmenneskelige arbejdsgivere. 

Håber at alt flasker sig for jer om lidt igen. Både arbejdsmæssigt og babymæssigt.

og tanker fra Helle...

Anmeld

30. oktober 2009

Louise mortil4

øv det er jeg ked af på dine vegne.

kæmpe  til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.