Pis og sgu og lort og fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Kaufie

Så er det sagt!

Jeg er pisseked af det - nu hvor jeg lige var ved at komme mig over set-back'et i sidste uge, fik jeg lige min opsigelse i dag!

"Der skal spares, vi er langt efter budgetterne, du er sidst ankommet, din funktion spreder sig over mange arbejdsområder, bla bla, bla. Det har IKKE noget med dig som person og heller ikke din arbejdsindsats. " Jeg tror dem - men spørger selvfølgelig om det har noget at gøre med, at de nu ved vi prøver at blive gravide. Det svarer de selvfølgelig nej til. Om min situation ville være anderledes hvis ikke jeg havde abortteret - det svarer de ja til

Så hvor jeg faktisk var afklaret med min MA og var klar til at prøve igen om en måneds tid eller efter jul, så er jeg nu slået endnu længere hjem.

Pis og sgu og lort og fuck!

Det var bare det jeg ville sige......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Lise

Fuck altså, nogle gange så tager livet bare røven på en MAX!!!

Ved ikke hvad jeg skal skrive, udover at jeg er ked af at høre at det hele er noget lort, og jeg sender en stor krammer!!!

Anmeld

30. oktober 2009

Juniors mor

Øv hvor noget møg!!

Det var da bestemt ikke det du havde brug for lige nu !!

Sender dig en stor og en masse tanker...

Anmeld

30. oktober 2009

Lene76

sådan noget LORT for at sige det på godt dansk......

Ved ik rigtig hva jeg kan sige af trøstende ord så du får en Kram istedet.....

Knus Lene

Anmeld

30. oktober 2009

bette

ej hvor er det mega sur røv...!!!

hmm.. synes det er lidt en underlig ting at de svare ja til at det havde været anderledes hvis du ik havde haft en ma.. hvordan kan det gøre det anderledes..??

Anmeld

30. oktober 2009

Kaufie

bette skriver:

hmm.. synes det er lidt en underlig ting at de svare ja til at det havde været anderledes hvis du ik havde haft en ma.. hvordan kan det gøre det anderledes..??

Så havde jeg jo været gravid - og derfor ville de finde en anden at opsige - hvorefter jeg sandsynligvis ville kunne varetage den persons arbejdsopgaver indtil jeg skulle på barsel.

Men sådan skulle det jo ikke være.

Anmeld

30. oktober 2009

Rasmine

Sikke noget FÅKKING LORT, Kaufie!

Du får en krammer herfra...

Anmeld

30. oktober 2009

bette

Kaufie skriver:

Så havde jeg jo været gravid - og derfor ville de finde en anden at opsige - hvorefter jeg sandsynligvis ville kunne varetage den persons arbejdsopgaver indtil jeg skulle på barsel.

Men sådan skulle det jo ikke være.

okay er jeg sku ked af at høre...
ved slet ikke hva jeg skal sige...

Anmeld

30. oktober 2009

Plysbjørnen

bette skriver:

af den simple årsag at de ikke må fyre en gravid...

Anmeld

30. oktober 2009

Anja

Det er godt nok surt

Du må i gang med jobsøgningen, da kan jo være du er heldig og finde et job du faktisk hellere vil have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.