Data fra børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2022

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Panther skriver:

Jo, så længe de ikke er frit tilgængelige (dvs fx låst inde). Digitalisering er på ingen måde et krav.

Jo det er det i visse kommuner. I vores kommunen må vi ikke engang ha forældrenes tlf liste på fysisk. Det er inde i nexus. 

Til TS. Vi som pædagoger har ikke noget som I forældre ikke har set eller godkendt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2022

Panther

Profilbillede for Panther
libramarie12 skriver:

Jo det er det i visse kommuner. I vores kommunen må vi ikke engang ha forældrenes tlf liste på fysisk. Det er inde i nexus. 

Til TS. Vi som pædagoger har ikke noget som I forældre ikke har set eller godkendt. 

Som jeg også skriver - det er din arbejdsplads’ (kommunens) krav. Det er ikke regulatorisk bestemt.

Anmeld Citér

13. juli 2022

Anonym

libramarie12 skriver:

Enig - vi har arbejdet meget med GDPR på min arbejdsplads - arbejder også med mennesker. Kravet er, at det skal være beskyttet - med lås og slå eller digitalt. Jeg må ikke have informationer om mine elever andre steder, end i onedrive, medmindre det er låst inde på kontoret.

Trådstarter - hvad er du interesseret i at vide om dine børn?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.