Længere henne end man først tror…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2022

Ano1991

Linlin2022 skriver:

Jeg testede positivt i morges på “tidlig test” - tænkte jeg var 3+2. Stregen kom med det samme. Nu har jeg lige taget en almindelig med eftermiddagsurin (måske to timer siden jeg sidst har været på toilet) - den blev ogsp positiv med det samme!

Jeg forstår det bare ikke. Jeg havde mens fra den 3/6 - men det varede næsten 9 dage. Kan det have været en tvilling der er udstødt mon? Eller hvad filan skal man tænke??

min læge har ferie i denne uge. Hvad ville I gøre? Blodprøver skal jo fx tages inden en bestemt uge…

Har lige læst tråden og måtte lige høre, er der en opdatering? 

Håber alt er gået som det skal

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2022

Linlin2022

Ano1991 skriver:

Har lige læst tråden og måtte lige høre, er der en opdatering? 

Håber alt er gået som det skal

Jeg var til scanning 7/7 hvor der intet var at se i livmoderen. Så enten var det på vej ud eller også var jeg meget lidt henne fik jeg at vide. D. 12. Begyndte jeg at bløde så det er desværre endt med en SA…

Anmeld Citér

16. juli 2022

Ano1991

Linlin2022 skriver:

Jeg var til scanning 7/7 hvor der intet var at se i livmoderen. Så enten var det på vej ud eller også var jeg meget lidt henne fik jeg at vide. D. 12. Begyndte jeg at bløde så det er desværre endt med en SA…

Åh nej, det er jeg ked af at høre! 

Anmeld Citér

17. juli 2022

Linlin2022

Ano1991 skriver:

Åh nej, det er jeg ked af at høre! 

��

Jeg er helt okay - selvom jeg gerne havde været foruden.
Men hellere her i uge 5-6 stykker end sidst jeg aborterede, hvor jeg måtte føde i 15. Uge da hjertet ikke slog, da vi var til kønsscanning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.