Længere henne end man først tror…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.732 visninger
33 svar
25 synes godt om
26. juni 2022

Linlin2022

Jeg testede positivt i morges på “tidlig test” - tænkte jeg var 3+2. Stregen kom med det samme. Nu har jeg lige taget en almindelig med eftermiddagsurin (måske to timer siden jeg sidst har været på toilet) - den blev ogsp positiv med det samme!

Jeg forstår det bare ikke. Jeg havde mens fra den 3/6 - men det varede næsten 9 dage. Kan det have været en tvilling der er udstødt mon? Eller hvad filan skal man tænke??

min læge har ferie i denne uge. Hvad ville I gøre? Blodprøver skal jo fx tages inden en bestemt uge…

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2022

Ønskebarn22

Linlin2022 skriver:

Jeg testede positivt i morges på “tidlig test” - tænkte jeg var 3+2. Stregen kom med det samme. Nu har jeg lige taget en almindelig med eftermiddagsurin (måske to timer siden jeg sidst har været på toilet) - den blev ogsp positiv med det samme!

Jeg forstår det bare ikke. Jeg havde mens fra den 3/6 - men det varede næsten 9 dage. Kan det have været en tvilling der er udstødt mon? Eller hvad filan skal man tænke??

min læge har ferie i denne uge. Hvad ville I gøre? Blodprøver skal jo fx tages inden en bestemt uge…

Tillykke Jeg synes også den er meget positiv af 3+2 at være! Den eneste måde du kan få afklaring på, er at få en termins scanning om 2-3 uger

Anmeld Citér

26. juni 2022

Linlin2022

Ønskebarn22 skriver:

Tillykke Jeg synes også den er meget positiv af 3+2 at være! Den eneste måde du kan få afklaring på, er at få en termins scanning om 2-3 uger

Tak  

Enig - ikke morgenurin og den kom med det samme. Jeg MÅ være længere henne…

Anmeld Citér

26. juni 2022

Agma

Profilbillede for Agma

Alt afhængig af hvor meget længere henne du så tænker at du er kan du jo godt tage til en privat scanning og se hvad de kan se (hvis noget overhovedet). Men hvis du fx tænker at du kan være blevet gravid forrige cyklus burde de jo kunne be eller afkræfte det. Jeg ville selv være så nysgerrig at jeg ikke kunne vente  Jeg ville så heller ikke blive nervøs hvis de så ikke kan se noget, men hvis man nu ville blive nervøs tænker jeg det er bedre at vente. 

Anmeld Citér

26. juni 2022

Linlin2022

Agma skriver:

Alt afhængig af hvor meget længere henne du så tænker at du er kan du jo godt tage til en privat scanning og se hvad de kan se (hvis noget overhovedet). Men hvis du fx tænker at du kan være blevet gravid forrige cyklus burde de jo kunne be eller afkræfte det. Jeg ville selv være så nysgerrig at jeg ikke kunne vente  Jeg ville så heller ikke blive nervøs hvis de så ikke kan se noget, men hvis man nu ville blive nervøs tænker jeg det er bedre at vente. 

Det er først fra uge 6 man kan scanne så vidt jeg ved… ikke? så hvis jeg lige venter 3 uger burde de jo kunne se noget uanset om det er sidste eller denne. Jeg tror godt nok mest på at det var i sidste. Men jeg gider heller ikke spilde 500 kr på at komme for tidligt afsted

Anmeld Citér

26. juni 2022

Agma

Profilbillede for Agma
Linlin2022 skriver:

Det er først fra uge 6 man kan scanne så vidt jeg ved… ikke? så hvis jeg lige venter 3 uger burde de jo kunne se noget uanset om det er sidste eller denne. Jeg tror godt nok mest på at det var i sidste. Men jeg gider heller ikke spilde 500 kr på at komme for tidligt afsted

Det forstår jeg godt. Jeg er bare så sindsygt nysgerrig at jeg ikke ville kunne lade være

Anmeld Citér

26. juni 2022

Linlin2022

Agma skriver:

Det forstår jeg godt. Jeg er bare så sindsygt nysgerrig at jeg ikke ville kunne lade være

Det kan jeg også godt sætte mig ind i

nu har jeg bestilt tid til d. 15. Hvor jeg vil være 6+0 efter denne cyklus… så kan man jo måske blive glædeligt overrasket

Anmeld Citér

26. juni 2022

Darling

Du må gerne opdatere når du har været til scanning, det er vildt spændende

Anmeld Citér

26. juni 2022

Linlin2022

Darling skriver:

Du må gerne opdatere når du har været til scanning, det er vildt spændende

Det skal jeg nok

Anmeld Citér

27. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Linlin2022 skriver:

jeg testede også positivt 3+2 med den tredje..

positiv som i at der kom 2 streger i mens den stadig sugede...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.