Længere henne end man først tror…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2022

Linlin2022

Soife skriver:

Jo og den tager ud fra ægløsning, så om ikke andet ville du vide om du kunne få en tidlig scanning meget snart

Okay… nu er jeg seriøst forvirret… 

den skulle jo enten have vist 1-2 eller 3+

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2022

Darling

Linlin2022 skriver:

Okay… nu er jeg seriøst forvirret… 

den skulle jo enten have vist 1-2 eller 3+

Det betyder 4-5 uger, så du kan jo sagtens være 5 uger og det er da noget længere end de 3+ du troede

Anmeld Citér

29. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Ej   sorry men stop nu  . En digital test kan jo ikke fortælle hvor langt man er henne, det siger jo sig selv.  Hcg niveauer svinger jo helt enormt fra kvinde til kvinde . Udover dette , så er du jo også ca 4 uger henne udfra den du lige har taget , hvis du gerne vil satse tolke på den , og det passer vel egentlig meget godt efterhånden. Om du er fx 3+6 eller 5+ 1 nu gør jo ingen forskel??  

Anmeld Citér

29. juni 2022

Linlin2022

Esj skriver:

Ej   sorry men stop nu  . En digital test kan jo ikke fortælle hvor langt man er henne, det siger jo sig selv.  Hcg niveauer svinger jo helt enormt fra kvinde til kvinde . Udover dette , så er du jo også ca 4 uger henne udfra den du lige har taget , hvis du gerne vil satse tolke på den , og det passer vel egentlig meget godt efterhånden. Om du er fx 3+6 eller 5+ 1 nu gør jo ingen forskel??  

Stop hvad? 
- har jeg skrevet noget henvendt til dig?

Der er ingen der tvinger dig til at læse med i denne tråd.

Måske du skulle lære at sortere i hvad du vil læse når det tilsyneladende er trættende for dig at læse med her. 

Det betyder faktisk noget for mig ifht om jeg skal nå til en anden læge for at få taget blodprøver eller om jeg kan vente til min egen læge er tilbage fra ferie. Så jo - en uge eller to HAR faktisk betydning her.

Anmeld Citér

29. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Linlin2022 skriver:

Stop hvad? 

Måske du skulle lære at sortere i hvad du vil læse når det tilsyneladende er trættende for dig at læse med her. 

Det betyder faktisk noget for mig ifht om jeg skal nå til en anden læge for at få taget blodprøver eller om jeg kan vente til min egen læge er tilbage fra ferie. Så jo - en uge eller to HAR faktisk betydning her.

Jeg ville vælge at tage til en anden læge og få ordnet blodprøverne eller få hjælp til en tid hos gynækolog der kan lave en tidlig scanning...

det fik jeg af min egen læge efter positiv test... derfor jeg ved at jeg kun var 3+2 da jeg testede positivt fordi hos den første gyn kunne hun kun se fortyknet slimhinde som tegn på graviditet...

så jeg ville ringe og få fat på lægen der tager over ved ferie og få en tid...

Anmeld Citér

29. juni 2022

Agma

Profilbillede for Agma
Linlin2022 skriver:

Stop hvad? 

Jeg kan godt forstå du synes at det var et træls svar.

ift. blodprøver til doubletest (som bruges til nakkefoldsscanningen) kan de tages mellem 8+0 og 13+6 (helst mellem 8+0 og 10+0). Så jeg tænker at du uanset hvad har ok tid til dem  

Anmeld Citér

29. juni 2022

Linlin2022

Agma skriver:

Jeg kan godt forstå du synes at det var et træls svar.

ift. blodprøver til doubletest (som bruges til nakkefoldsscanningen) kan de tages mellem 8+0 og 13+6 (helst mellem 8+0 og 10+0). Så jeg tænker at du uanset hvad har ok tid til dem  

Jeg har fået henvisning til terminsscanning. Så lægen synes åbenbart heller ikke det var helt ligegyldigt

Anmeld Citér

29. juni 2022

Linlin2022

Wampires skriver:

Jeg ville vælge at tage til en anden læge og få ordnet blodprøverne eller få hjælp til en tid hos gynækolog der kan lave en tidlig scanning...

det fik jeg af min egen læge efter positiv test... derfor jeg ved at jeg kun var 3+2 da jeg testede positivt fordi hos den første gyn kunne hun kun se fortyknet slimhinde som tegn på graviditet...

Det har jeg været i dag og hun ville henvise mig til en terminsscanning på Skejby.

Anmeld Citér

29. juni 2022

Linlin2022

Wampires skriver:

Fik du så en ny tid? Eller kunne hun regne det ud fra dén scanning?

Anmeld Citér

4. juli 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Linlin2022 skriver:

Fik du så en ny tid? Eller kunne hun regne det ud fra dén scanning?

jeg fik en ny tid hos en anden gyn da hun var på ferie i den uge jeg skulle scannes..

den anden var ikke speciel god og var i tvivl om hvor langt jeg var henne.. så fik først en rigtig terminsdato da jeg var til nakkefoldsscanning...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.