Længere henne end man først tror…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2022

Soife

Linlin2022 skriver:

Jeg testede positivt i morges på “tidlig test” - tænkte jeg var 3+2. Stregen kom med det samme. Nu har jeg lige taget en almindelig med eftermiddagsurin (måske to timer siden jeg sidst har været på toilet) - den blev ogsp positiv med det samme!

Jeg forstår det bare ikke. Jeg havde mens fra den 3/6 - men det varede næsten 9 dage. Kan det have været en tvilling der er udstødt mon? Eller hvad filan skal man tænke??

min læge har ferie i denne uge. Hvad ville I gøre? Blodprøver skal jo fx tages inden en bestemt uge…

Tillykke først og fremmest

Kunne du ikke tage en digital test? Så kan du om ikke andet få en ide

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Tillykke �� tror ikke du skal være så "bekymret " over at have sprunget en evt cyklus over og derved være noget længere henne

Man kan sagtens teste flot positiv på dette tidspunkt, dermed ikke sagt at det langt fra alle der gør det .

Det kan jo også.være at der gemmer sig 2 derinde og derved et potentialt højere hcg niveau.

Men synes faktisk din test ser "mindre" / svagere ud end fra den anden dag( din anden tråd) 

Så kan jo godt være du bare har tisset på en test der var total frisk på streger ��

Anmeld Citér

27. juni 2022

Linlin2022

Esj skriver:

Tillykke �� tror ikke du skal være så "bekymret " over at have sprunget en evt cyklus over og derved være noget længere henne

Man kan sagtens teste flot positiv på dette tidspunkt, dermed ikke sagt at det langt fra alle der gør det .

Det kan jo også.være at der gemmer sig 2 derinde og derved et potentialt højere hcg niveau.

Men synes faktisk din test ser "mindre" / svagere ud end fra den anden dag( din anden tråd) 

Så kan jo godt være du bare har tisset på en test der var total frisk på streger ��

Tak

den første var en “tidlig test” om morgenen - den anden en almindelige taget samme dag bare om eftermiddagen.

jeg har bestilt tid til en tidlig scanning om nogle uger - så må vi se

Anmeld Citér

27. juni 2022

Linlin2022

Soife skriver:

Tillykke først og fremmest

Kunne du ikke tage en digital test? Så kan du om ikke andet få en ide

Tak

sådan een har jeg aldrig prøvet…

Anmeld Citér

27. juni 2022

Linlin2022

Wampires skriver:

jeg testede også positivt 3+2 med den tredje..

positiv som i at der kom 2 streger i mens den stadig sugede...

Det her er nr 4

(men 7. Graviditet)

Anmeld Citér

27. juni 2022

Soife

Linlin2022 skriver:

Tak

sådan een har jeg aldrig prøvet…

Den kan i hvert fald give en indikator på hvor langt du ca. er henne  og kan købes i matas

Anmeld Citér

28. juni 2022

Linlin2022

Soife skriver:

Den kan i hvert fald give en indikator på hvor langt du ca. er henne  og kan købes i matas

Nu har jeg googlet det den kan kun vise 1-2, 2-3 eller 3+ - korrekt…? Så den kan ikke vise om jeg er i uge 8 fx… kun om jeg er mere end 5…

men det vil selvfølgelig også sige at jeg så er blevet gravid i sidste cyklus…

Anmeld Citér

28. juni 2022

Soife

Linlin2022 skriver:

Nu har jeg googlet det den kan kun vise 1-2, 2-3 eller 3+ - korrekt…? Så den kan ikke vise om jeg er i uge 8 fx… kun om jeg er mere end 5…

Jo og den tager ud fra ægløsning, så om ikke andet ville du vide om du kunne få en tidlig scanning meget snart

Anmeld Citér

28. juni 2022

Dream

Linlin2022 skriver:

Men der kan jo også mere mere end én derinde, så du får ikke svar på om det reelt er sidste cyklus, hvis stregen er så tydelig pga. Tvillinger

Anmeld Citér

28. juni 2022

Linlin2022

Dream skriver:

Men der kan jo også mere mere end én derinde, så du får ikke svar på om det reelt er sidste cyklus, hvis stregen er så tydelig pga. Tvillinger

Sandt Jeg håber mest på een

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.