Udenlandsrejser uden forældre…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2022

AnoMor

Mor11 skriver:

Nej nej, jeg tror du misforstår JEG havde vores børn med på en rejse langt væk da de var 4 og 7. Og dette havde deres far intet problem med - men hvis han havde haft det, havde han ikke fået lov at bestemme om vi skulle afsted eller ej.

Jeg ville heller aldrig aldrig sætte mig imod, hvis han ville have dem med udenlands. Jeg synes bare det er nogen fantastiske oplevelser for børnene  

men hvis man har det som flere her i tråden, som ser alverdens skræk scenarier og mener mor er bedst hvis der sker noget - så vil det blive meget svært hvis man er skilt. For man kan ikke styre hvor den anden forældre tager på ferie henne med barnet. så i mine øjne er det måske lidt.. overbeskyttende og priviligeret at have det sådan. Men jeg ved også godt at vi alle har forskellige udgangspunkter, og hvis man lever i en kernefamilie, er udgangspunktet jo at man kan styre det hele og nedlægge veto   

Ah ja. Så misforstod jeg det  

Men vi er helt enige kan jeg høre så.  

personligt har jeg aldrig været af den holdning at far er ligeså meget værd som mor. Derfor har jeg heller aldrig haft indvendinger. 
godt nok har jeg aldrig været uden for landets grænser med min søn. Men når den dag kommer så jeg også sikker på at far heller ikk ville lave nogle invendinger. Med mindre det var til en krigszone. Men okay. Der ville jeg nok også sige fra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2022

Hanspige

Er det ansvarlige mennesker og mine børn er trygge ved dem, så tager de da bare afsted

Det ville da være den fedeste oplevelse for dem. Det med at man skal kunne komme til den hurtigt. tja jeg bor 3-4 timer væk fra familie og jeg har ikke bil. Så jeg kan alligevel ikke være der hurtigt om det er i dk, London eller Grækenland. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.