Bryllup i familie uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2022

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Kastanje skriver:

Ville tage med og have babysitter i form a søster med. Det er da en oplevelse for livet. Men jeg her også været 5 gange i Thailand med babyer og småbørn. Endda en af gangene med en der kun var 3 måneder. Oplevelsen ville tælle meget for mig.

Lange flyture behøver ikke at være besværlige i forhold til korte. Ofte opstår der en anden ro og der er film mm. En baby på 6 mnd kan også sove i lift på nogle fly.

Helt enig. Vi var faktisk i Sydafrika da vores store søn var halvandet. Vi rejste rundt i tre uger. Fløj indenrigs. Var på Safari, et hav af vingårde. Strande. De lækreste restauranter mv. vi var de eneste med et barn og vi nød det. 
Næste sommer gør vi det igen. Da vil vores sønner være 11 og 16 år.

TS jeg tænker I skal gøre præcis som I synes er bedst. Og så forstår jeg sagtens ønsket om et børnefrit bryllup - Meeeen ammebabyer ville jeg aldrig udelukke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2022

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Helt enig. Vi var faktisk i Sydafrika da vores store søn var halvandet. Vi rejste rundt i tre uger. Fløj indenrigs. Var på Safari, et hav af vingårde. Strande. De lækreste restauranter mv. vi var de eneste med et barn og vi nød det. 
Næste sommer gør vi det igen. Da vil vores sønner være 11 og 16 år.

TS jeg tænker I skal gøre præcis som I synes er bedst. Og så forstår jeg sagtens ønsket om et børnefrit bryllup - Meeeen ammebabyer ville jeg aldrig udelukke. 

Nej præcis. Jeg kan også sagtens forstå det. Min egen familie er ret stor og med mange ammebabyer gennem de sidste 10 år, og de har altid været med til de mange fester, der holdes i min familie. De bryllupper, jeg har været til, har nærmeste families børn dog været med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.