Bryllup i familie uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2022

Mrs.

Den med at tage din søster med virker som en god ide, ville jeg selv gøre. Dog pumpe ud så jeg ikke gik til og fra børnene. 
måske aftale med din søster at hvis i fx skal på en voksentur ud og opleve noget børnene slet ikke gider at hun så måske vil blive med den ene eller begge og lave noget andet, nu hun er med, kunne i måske få en god aftale om hun hjælper med børnene både på bryllupsdagen og lidt indimellem resten af ferien. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2022

fehår

Jeg ville som udgangspunkt forvente, at et så lille barn, der stadig ammes, var undtaget fra en regel om ingen børn med til festen. Hun forstyrrer jo ikke ret meget. 

Anmeld Citér

11. maj 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Ellers lad den store blive hjemme ved mormor.

Tag den lille og din søster med, og gør ferien så kort som mulig (ja det er meget flyvetid for få dage). I behøver jo ikke blive 7-14 dage.

Du ved jo ikke om du ammer, når den lille er 6,5 måned. Men ellers pump ud på forhånd, så din søster har mad til den lille.

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Ellers lad den store blive hjemme ved mormor.

Tag den lille og din søster med, og gør ferien så kort som mulig (ja det er meget flyvetid for få dage). I behøver jo ikke blive 7-14 dage.

Du ved jo ikke om du ammer, når den lille er 6,5 måned. Men ellers pump ud på forhånd, så din søster har mad til den lille.

Ja, det tænkte jeg også på, men så kommer næste spørgsmål. Hvis der skal være til en hel aften og eventuelt næste dag, så skal der jo pumpes noget i dagene op til... Og hvad har jeg af mulighed for opbevaring med skiftende hoteller.

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym

Jeg havde valgt at tage søster med

Anmeld Citér

11. maj 2022

Kir

Helt ærlig så synes jeg du skal følge din mavefornemmelse. Kan virkelig godt forstå din følelse af at svigte din svigerinde og din svigerfamilie, men det gør du altså ikke. De vil sikkert blive skuffede, men det skal de nok overleve. Og du har ikke ansvaret for at gøre dem glade Det er vigtigere at du er glad og børnene er glade. Så synes du med god samvittighed skal sige nej tak og så kan din mand tage afsted og hygge sig. Så må han repræsentere jeres lille familie til brylluppet. 

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg ville som udgangspunkt forvente, at et så lille barn, der stadig ammes, var undtaget fra en regel om ingen børn med til festen. Hun forstyrrer jo ikke ret meget. 

Jah, men brudens dag og brudens regler. Men ja, sådan plejer det at være. Men bruden har ikke børn. Mon ikke hun lærer det med tiden ����

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Helt ærlig så synes jeg du skal følge din mavefornemmelse. Kan virkelig godt forstå din følelse af at svigte din svigerinde og din svigerfamilie, men det gør du altså ikke. De vil sikkert blive skuffede, men det skal de nok overleve. Og du har ikke ansvaret for at gøre dem glade Det er vigtigere at du er glad og børnene er glade. Så synes du med god samvittighed skal sige nej tak og så kan din mand tage afsted og hygge sig. Så må han repræsentere jeres lille familie til brylluppet. 

Jah, det er nok også der, jeg lander. Bare tanken om at slæbe dem helt derned, pumpe ud, rykke rundt på dem, få dem passet, opbevare brystmælk og slæbe den landet rundt i biler med tablets dagen lang osv. gør mig helt træt

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Så har du jo taget din beslutning, og det er jeg sikker på din svigerfamilie forstår. Hvis du synes det er det bedste for børnene, så kan den store være hos mormor på mini ferie alligevel..

Hvad siger din mand til hvis du bliver hjemme? 

Det var egentligt min mands forslag. Og det var egentligt også det, der satte tankerne i gang igen. Ellers var planen min søster.

Anmeld Citér

11. maj 2022

merethe

Profilbillede for merethe

Med så små børn, så var jeg blevet hjemme og havde sent manden afsted. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.