Ønskebaby1987 skriver:
Hvor meget skal i skifte hoteller, hvis i kun skal være der få dage?
Du tager fx medela opbevaringsposer med og opbevarer mælken i køleskab - op til 3 dage. Derudover glasmad. Det må kunne gå for en aften. Tag noget MME med som back up.
Hvor skal festen holdes? Samme hotel som i skal bo på? Et andet hotel (så ville jeg leje et værelse til din søster og baby, så kan du hurtig smutte derop). I behøver jo ikke vælge samme hotelløsning som svigerfamilien, hvis der er andet, der giver mere mening for jeres lille familie.
Men du skal kun vælge den løsning, hvis du kan slappe af omkring det. Ellers var jeg blevet hjemme i Danmark.
Vi får indkvartering ved brylluppet med i festen, fordi det er ude på lars tyndskids og ikke til at komme fra og til. Det er et event-sted, som huser gæster til events og ikke almindelig ferie. Så det hedder 1) eget hotel 2) event-hotel 3) eget hotel. Derfor alt det skiften på få dage.
Men jeg tror, jeg er nået frem til, at det at pumpe ud til 1 hel dags forbrug inden dagen er lige rigeligt at klare for mine bryster - særligt hvis det ikke lige er til at få på frys (hvis over mere end 3 dage) eller på køl indenfor 3 timer. Det er Afrika
Så jeg ved ikke, hvad jeg kan forvente. Så er MME lettere, men jeg skal stadig af med mælken.... og tør ikke løbe an på, at jeg sover igennem med den lille endnu.
Vi er nok noget frem til, at jeg bliver hjemme. Der er så mange ting, der lige skal gå godt. Fx samlet 50 timers flyvning med 2 børn. MME og opvarmningsmuligheder, børnepasning og glade unger på voksenferie. Vi aner ikke, hvordan det bliver at være forældre til 2 eller hvordan lillesøster bliver, så at skulle løbe an på, at alt bare er let og det bliver nemt for os, er nok ikke en god ide.
Anmeld
Citér