Anonym skriver:
Jeg tror de fleste ikke svarer fordi de fleste mænd ikke går rundt i sexet undertøj. Altså - der er jo pæne eller mindre pæne boxershorts. Men… jeg synes f.eks ikke min mands undertøj er decideret sexet. Det er det når han tager det på. Men der er mere forskel på kvinde undertøj.
Og
1) hun vidste ikke hvad der var i pakken? Det behøver ikke at være sexet.
2) man får ikke mere selvtillid at at gå i sloggi. Hvis det ikke er et decideret lak og læder sæt synes jeg da også undertøj er en fin gave.
Jeg snakker ikke om sexet undertøj til mænd.. Jeg snakker om et sexet kostume.. Hvis folk herinde synes, at manden er fantastisk, fordi han lidt presser TS til sex ved at give hende sexet undertøj, som åbenbart kun HAN får noget ud af for tiden, så kunne jeg da godt tænke mig at vide, om de ville gøre det samme med deres egen partner.. Om de ville købe et kostume til deres mand, som manden ikke vil have og ikke føler sig godt med og ikke får noget ud af, men som kun DE (kvinden) får noget ud af..
Og så for at svare på sine andre punkter..
1. Kunne jo være, at hun troede, at VS KUN solgte sexet undertøj.. Jeg vidste fx ikke, at de solgte tasker osv., så jeg ville også antage, at det var undertøj..
2. Son Fehår skriver.. Tal for dig selv.. Jeg får satme heller ikke mere selvtillid af sexet undertøj.. Tværtimod så vil jeg til hver en tid føle mig virkelig ukomfortabel og mega usexet.. Også selvom min mand måske vil savle over mig..
Anmeld
Citér