Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Shit, får det sgu da helt dårligt. Har intet drive vi er totalt udmattede at at have børn. Aner ikke hvordan vi skulle få tid/plads til at bolle hver dag eller flere gange om dagen. Går både på arbejde, henter barn og går tidligt i seng da børn sover ad helvede til. Hvis der bliver en ledig stund til noget, nyder jeg at bare være lidt alene for det er det også sparsomt med. godt for jer der har et livligt sexliv trods børn. Kunne være interessant hvis flere af dem som ikke har sex flere gange ugen stak hovedet ud af busken. Jeg ved nemlig der findes flere end mig.
Shit, får det sgu da helt dårligt. Har intet drive vi er totalt udmattede at at have børn. Aner ikke hvordan vi skulle få tid/plads til at bolle hver dag eller flere gange om dagen. Går både på arbejde, henter barn og går tidligt i seng da børn sover ad helvede til. Hvis der bliver en ledig stund til noget, nyder jeg at bare være lidt alene for det er det også sparsomt med.
godt for jer der har et livligt sexliv trods børn. Kunne være interessant hvis flere af dem som ikke har sex flere gange ugen stak hovedet ud af busken. Jeg ved nemlig der findes flere end mig.
Vi har heller ikke særlig meget sex. Jeg er ofte helt touch out især i de perioder baby hænger i mine bryster hele tiden
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mand har natarbejde nu. Det har virkelig lagt en dæmper på sex-livet
Anonym skriver: Og et andet spørgsmål til jer, der knalder ofte - hvornår? Hvor? Vi knalder praktisk talt aldrig og det skyldes dels manglende lyst, men lige så meget et manglende sted! For hvis ingen af parterne nu lige er til en tur op af køkkenbordet eller i bruseren, mens ungerne ser Paw Patrol?
Og et andet spørgsmål til jer, der knalder ofte - hvornår? Hvor? Vi knalder praktisk talt aldrig og det skyldes dels manglende lyst, men lige så meget et manglende sted! For hvis ingen af parterne nu lige er til en tur op af køkkenbordet eller i bruseren, mens ungerne ser Paw Patrol?
Det kan være pilleri i køkkenet imens ungerne ser tv. I soveværelset imens de leger i haven
På sofaen/ i sengen når de sover
Lidt oral når han kommer ud af badet
Osv OSV
Anonym skriver: Af ren nysgerrighed, hvilket arbejde har I - både jer, som har ofte sex og jer, der sjældnere har sex?
Af ren nysgerrighed, hvilket arbejde har I - både jer, som har ofte sex og jer, der sjældnere har sex?
Jeg er sosa og han er svejser
Alle steder kan gå an - så længe børnene ikke er i nærheden
hvis de sover - har vi hele huset.. hvis ikke jamen så kan det være de ser en film fx. Kun kreativiteten sætter grænser vi har sågar bygget et pudefort vi kunne ligge og se film og nyde hinanden i, en sen aften da børnene sov det bliver man aldrig for gammel til! Jeg arbejder i sundhedsvæsnet og min mand er håndværker - vi er ude af døren senest 6.45 hver dag og hjemme omkring kl 16-16.30 når børn er hentet osv.
For det meste ringer alarmen før ungerne er vågne - så kan vi nå at hygge om morgenen, enten i sengen i længere tid hvis vi vågner tidligt, eller et morgenbad sammen
Vi har sex eller oralsex eller lign mindst 1 gang dagligt og børnene har aldrig været en hindring. Nogengange blot en quickie og det skal gå stærkt men ellers er vi begge gode til enten om morgenen eller om aftnen at tage os tid til at forkæle hinanden og dyrke vores sexliv uanset hvor trætte vi er. Er opkvikkende! Jeg elsker personligt at tilfredsstille min mand, det gør mig glad og selv om jeg er død træt, kan det altid lige give et energi boost
Min mand arbejder som projektleder med et 8-16 job. Jeg arbejder som afdelingsleder i en større virksomhed 35 timer. 7-15 job ca. Min mand afleverer børn om morgenen, jeg henter. Min mand og jeg har stort set altid gået i bad sammen, i de 15 år vi har kendt hinanden. Så der er der altid tid til lidt frækt. Vi går tidligt i seng ind i mellem, når der skal være ekstra tid til “leg.” Den mindste sover senest 19.30, vores to teenagere går senere i seng, men de går aldrig senere ind end 20.30, så ligger de og ser lidt på iPad. Jeg har aldrig syntes at børnene har været en hæmsko for sex. Vi kan godt gå og køre hinanden diskret op i løbet af af en dag.
Vi finder altid tid til sex.
Og nej, vi har ingen pasningmuligheder. Jeg har ingen søskende og mine forældre bor langt væk. Min mand er efternøler og har søskende der har travlt med at være bedsteforældre for deres børnebørn og min mands forældre er her ikke længere.
Jeg kan huske, at jeg det første halvandet år af min søns liv kun havde sex 1-2 gange om måneden, og jeg var virkelig ked af det. Hjemme hos os var det min mand, som ikke orkede mere. Han skulle så også stå for rigtigt meget, da jeg havde en temmelig alvorlig fødselsdepression.
Her har vi haft sex to gange siden nummer to kom i maj sidste år. Jeg står for mange ting i hjemmet og er tir alene med begge børn (3år og 11 måneder), så når de er puttet om aftenen ja så vil jeg sgu egentlig gerne bare sidde i sofaen for mig selv. Jeg kysser, nusser krammer mine unger hele dagen lang, så min krop er mæt om aftenen, og jo det er da lidt nederen, men det er nu engang sådan det er her hjemme, og jo min kæreste ville da ønske vi havde mere sex, men når overskuddet ikke er der, ja så er det der ikke, og vil ikke have tvangs-sex bare fordi man skal have sex ☺️
Min egen personlige erfaring er at intimitet, berøring, kys og også sex fører til en tættere connection og kærlighed. Måske kan I genfinde hinanden gennem mere sex - selv om det til at starte med er akavet. held og lykke
Det kan vi desværre ikke igennem sex, det har mange lange år med fertilitetsbehandling og fødsler der alle gange har været kompliceret sat en stopper for. Vi skal finde hinanden igennem alt andet end sex fordi det for mig bliver en tvangshandling. Lige nu handler det om at vi skal kunne snakke sammen og med god terapi ender vi forhåbentligt tilbage til det par vi en gang var. Kærligheden er der til hinanden, vi er bare slet ikke på samme hylde
Anonym skriver: Det kan vi desværre ikke igennem sex, det har mange lange år med fertilitetsbehandling og fødsler der alle gange har været kompliceret sat en stopper for. Vi skal finde hinanden igennem alt andet end sex fordi det for mig bliver en tvangshandling. Lige nu handler det om at vi skal kunne snakke sammen og med god terapi ender vi forhåbentligt tilbage til det par vi en gang var. Kærligheden er der til hinanden, vi er bare slet ikke på samme hylde
Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128