Hvor ofte har i sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2022

Anonym

Godt skrevet. Sådan har jeg det også. Og det betyder bare ikke at vi har dårlig sex. 
Vores børn sov heller ikke godt da de var små. Den mellemste sov først igennem da hun var 5.

Men den tid til sex min mand og jeg prioriterer med hinanden betyder utrolig meget for vores da og forhold. 

Præcis. 

Der er ikke grund til at blive ked af det, alle skal have det sex liv de ønsker og som der er overskud til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Tror det er vigtigt at vi bryder et tabu, så vi ikke tror alle andre går rundt og har sex 24/7. Det er pisse hårdt at have småbørn og for nogle (specielt os med dem der aldrig sover) er sex og intimitet noget man kan kigge langt efter. Trist? Ja, og håber vi vil finde hinanden igen. Min mand klager ikke, han er også udkørt, men har sagt til ham at han godt må tage en tur i en anden kvindes seng, men han ønsker bare vi er familie og så må sexlivet indfinde sig igen når man får lidt mere overskud. 

Gad fanme godt ha en nanny nogle gange til at aflaste lidt (ikke sexuelt selvf  men for at få overskud til min mand og mig selv) 

Jeg synes faktisk nærmere det er tabu at have et meget aktivt sex liv selvom man har små børn. 

Synes ofte det forventes at man ikke har noget samliv og hvis man har "må det helt sikkert være fordi man har ultra nemme børn"  

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Jeg synes faktisk nærmere det er tabu at have et meget aktivt sex liv selvom man har små børn. 

Synes ofte det forventes at man ikke har noget samliv og hvis man har "må det helt sikkert være fordi man har ultra nemme børn"  

Jeg er ikke helt enig. Men det skal vi nok bare være enige om at være uenige om. 

men tror ikke dem med overskud nødvendigvis har nemme børn, men måske er nogle forældrene bare bedre til at håndtere det. Sådan er vi så forskellige.  Om jeg er sart/svag eller noget andet ved jeg ikke, men føler mig grænseløst slidt op og har virkelig ikke lyst til at tvangsbolle - det vil føles som et overgreb for begge parter.  Det er deprimerede at sexlivet er slut fordi man bare ikke magter mere

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Shit, får det sgu da helt dårligt. Har intet drive vi er totalt udmattede at at have børn. Aner ikke hvordan vi skulle få tid/plads til at bolle hver dag eller flere gange om dagen. Går både på arbejde, henter barn og går tidligt i seng da børn sover ad helvede til. Hvis der bliver en ledig stund til noget, nyder jeg at bare være lidt alene for det er det også sparsomt med. 

godt for jer der har et livligt sexliv trods børn. Kunne være interessant hvis flere af dem som ikke har sex flere gange ugen stak hovedet ud af busken. Jeg ved nemlig der findes flere end mig. 

Jeg melder mig gerne på her! 

Yngstebarnet bliver snart 2 år og vi har haft sex 3-4 gange i den tid han har været her! Vi har haft det meget svært som par og kæmper mere for at få kærligheden til hinanden tilbage end sexlysten, den skal nok komme når kærligheden blomstrer igen (håber jeg)

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er ikke helt enig. Men det skal vi nok bare være enige om at være uenige om. 

men tror ikke dem med overskud nødvendigvis har nemme børn, men måske er nogle forældrene bare bedre til at håndtere det. Sådan er vi så forskellige.  Om jeg er sart/svag eller noget andet ved jeg ikke, men føler mig grænseløst slidt op og har virkelig ikke lyst til at tvangsbolle - det vil føles som et overgreb for begge parter.  Det er deprimerede at sexlivet er slut fordi man bare ikke magter mere

Igen vil jeg slå på at vi er forskellige. For mig kræver det ikke overskud at have sex, det giver derimod overskud. 

Jeg vil aldrig kalde nogen svag eller lign. Jeg syntes det er fuldstændig latterlig hårdt med mine børn. 

Sex er mit break og det vil jeg ikke være foruden. 

Anmeld Citér

19. april 2022

fehår

Jeg synes, det rent lavpraktisk er virkelig, virkelig svært at finde mulighed for at have sex, når man har små børn. Men vores to sover også absolut rædselsfuldt med mange, mange opvågninger, og om dagen er de ikke store nok til at være alene ret længe ad gangen. Vi har et lillebitte netværk og får kun sjældent børnene passet. 

Så selvom overskuddet er der følelsesmæssigt, er tiden der sjældent, når lysten melder sig. Den hurdle forstår jeg ikke altid, hvordan forældre får løst. Vi er ikke specielt gode til quickies herhjemme, og det gør det selvfølgelig heller ikke nemmere... 

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Af ren nysgerrighed, hvilket arbejde har I -  både jer, som har ofte sex og jer, der sjældnere har sex? 

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Og et andet spørgsmål til jer, der knalder ofte - hvornår? Hvor? Vi knalder praktisk talt aldrig og det skyldes dels manglende lyst, men lige så meget et manglende sted! For hvis ingen af parterne nu lige er til en tur op af køkkenbordet eller i bruseren, mens ungerne ser Paw Patrol?  

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Og et andet spørgsmål til jer, der knalder ofte - hvornår? Hvor? Vi knalder praktisk talt aldrig og det skyldes dels manglende lyst, men lige så meget et manglende sted! For hvis ingen af parterne nu lige er til en tur op af køkkenbordet eller i bruseren, mens ungerne ser Paw Patrol?  

Børnene sover ovenpå når klokken er 21.00. 
sofa med tæppe eller håndklæde nedenunder…

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg melder mig gerne på her! 

Yngstebarnet bliver snart 2 år og vi har haft sex 3-4 gange i den tid han har været her! Vi har haft det meget svært som par og kæmper mere for at få kærligheden til hinanden tilbage end sexlysten, den skal nok komme når kærligheden blomstrer igen (håber jeg)

Min egen personlige erfaring er at intimitet, berøring, kys og også sex fører til en tættere connection og kærlighed. Måske kan I genfinde hinanden gennem mere sex - selv om det til at starte med er akavet. 
held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.