Anonym skriver:
Shit, får det sgu da helt dårligt. Har intet drive vi er totalt udmattede at at have børn. Aner ikke hvordan vi skulle få tid/plads til at bolle hver dag eller flere gange om dagen. Går både på arbejde, henter barn og går tidligt i seng da børn sover ad helvede til. Hvis der bliver en ledig stund til noget, nyder jeg at bare være lidt alene for det er det også sparsomt med.
godt for jer der har et livligt sexliv trods børn. Kunne være interessant hvis flere af dem som ikke har sex flere gange ugen stak hovedet ud af busken. Jeg ved nemlig der findes flere end mig.
Jeg ligger i den helt modsatte ende - for vi har stort set aldrig sex. Sidst var i januar. Det gik galt efter barn nummer 2, der var en frygtelig natteroder i mere end 2 år - det tog bare ALT overskud. Så fik jeg lagt en spiral, og den gav mig konstant kløe forneden. Fik den til sidst taget ud igen da den yngste var 4, men lysten kom aldrig rigtig tilbage.
Nu er børnene større og går ret sent i seng, hvilket også er en stopklods, da jeg er A-menneske og derfor træt om aftenen. Min mand savner sex, og vi snakker da også ind imellem om hvad vi kan gøre. Når vi prøver har jeg svært ved at blive våd, og jeg synes det er så akavet/kunstigt - i hvert fald ikke noget jeg får noget ud af. Vi elsker hinanden højt selv efter 20 år, kysser og krammer stadig meget - og har generelt et dejligt liv sammen, så jeg kan godt leve med det - men ønsker selvfølgelig at min mand også er tilfreds.
Anmeld
Citér