Hvor ofte har i sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2022

Anonym

Sex er så forskellige nogle gange hver anden dag nogle gange hver 3 nogle gange hver 4 ja ikke så meget styr på det, det er bare når vi har lyst, vi krammer nusser hinanden hver dag vi sover tæt i sengen og vi filter og fjoller ja elsker sku den mand jeg har og fantastisk man kan være så heldig også efter 15år sammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Ja, jeg har 2 børn. De bor her hos os 12 ud af 14 dage

Fantastisk

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Shit, får det sgu da helt dårligt. Har intet drive vi er totalt udmattede at at have børn. Aner ikke hvordan vi skulle få tid/plads til at bolle hver dag eller flere gange om dagen. Går både på arbejde, henter barn og går tidligt i seng da børn sover ad helvede til. Hvis der bliver en ledig stund til noget, nyder jeg at bare være lidt alene for det er det også sparsomt med. 

godt for jer der har et livligt sexliv trods børn. Kunne være interessant hvis flere af dem som ikke har sex flere gange ugen stak hovedet ud af busken. Jeg ved nemlig der findes flere end mig. 

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Shit, får det sgu da helt dårligt. Har intet drive vi er totalt udmattede at at have børn. Aner ikke hvordan vi skulle få tid/plads til at bolle hver dag eller flere gange om dagen. Går både på arbejde, henter barn og går tidligt i seng da børn sover ad helvede til. Hvis der bliver en ledig stund til noget, nyder jeg at bare være lidt alene for det er det også sparsomt med. 

godt for jer der har et livligt sexliv trods børn. Kunne være interessant hvis flere af dem som ikke har sex flere gange ugen stak hovedet ud af busken. Jeg ved nemlig der findes flere end mig. 

Jeg ligger i den helt modsatte ende - for vi har stort set aldrig sex. Sidst var i januar. Det gik galt efter barn nummer 2, der var en frygtelig natteroder i mere end 2 år - det tog bare ALT overskud. Så fik jeg lagt en spiral, og den gav mig konstant kløe forneden. Fik den til sidst taget ud igen da den yngste var 4, men lysten kom aldrig rigtig tilbage. 

Nu er børnene større og går ret sent i seng, hvilket også er en stopklods, da jeg er A-menneske og derfor træt om aftenen. Min mand savner sex, og vi snakker da også ind imellem om hvad vi kan gøre. Når vi prøver har jeg svært ved at blive våd, og jeg synes det er så akavet/kunstigt - i hvert fald ikke noget jeg får noget ud af. Vi elsker hinanden højt selv efter 20 år, kysser og krammer stadig meget - og har generelt et dejligt liv sammen, så jeg kan godt leve med det - men ønsker selvfølgelig at min mand også er tilfreds.

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Jeg ligger i den helt modsatte ende - for vi har stort set aldrig sex. Sidst var i januar. Det gik galt efter barn nummer 2, der var en frygtelig natteroder i mere end 2 år - det tog bare ALT overskud. Så fik jeg lagt en spiral, og den gav mig konstant kløe forneden. Fik den til sidst taget ud igen da den yngste var 4, men lysten kom aldrig rigtig tilbage. 

Nu er børnene større og går ret sent i seng, hvilket også er en stopklods, da jeg er A-menneske og derfor træt om aftenen. Min mand savner sex, og vi snakker da også ind imellem om hvad vi kan gøre. Når vi prøver har jeg svært ved at blive våd, og jeg synes det er så akavet/kunstigt - i hvert fald ikke noget jeg får noget ud af. Vi elsker hinanden højt selv efter 20 år, kysser og krammer stadig meget - og har generelt et dejligt liv sammen, så jeg kan godt leve med det - men ønsker selvfølgelig at min mand også er tilfreds.

Tror det er vigtigt at vi bryder et tabu, så vi ikke tror alle andre går rundt og har sex 24/7. Det er pisse hårdt at have småbørn og for nogle (specielt os med dem der aldrig sover) er sex og intimitet noget man kan kigge langt efter. Trist? Ja, og håber vi vil finde hinanden igen. Min mand klager ikke, han er også udkørt, men har sagt til ham at han godt må tage en tur i en anden kvindes seng, men han ønsker bare vi er familie og så må sexlivet indfinde sig igen når man får lidt mere overskud. 

Gad fanme godt ha en nanny nogle gange til at aflaste lidt (ikke sexuelt selvf  men for at få overskud til min mand og mig selv) 

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Før vi fik 3.barn havde vi nok sex ca 3 gange i måneden.

Vi har ikke haft sex siden han blev født - han er snart et halvt år. Jeg kan godt have lidt lyst til sex i løbet af dagen, men om aftenen, når ungerne sover, er vi begge bare trætte… men altså, jeg håber da det kommer igen en dag…

Jeg tror det også hænger sammen med amning og at være på barsel. Jeg føler mig megameget som ‘mor’ og ikke så meget som kæreste eller noget andet. Kan nærmest ikke rigtig forestille mig at have sex for tiden…

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Det varierer meget, hvor ofte vi har sex og det sker helt sikkert ikke lige så ofte som i starten af forholdet. Jeg vil tippe på at vi i gennemsnit har sex 2-3 gange om måneden. Jeg venter vores første barn, og det slog mig i weekenden at min lyst måske er dalet lidt siden jeg blev gravid, hvilket min kæreste hurtigt beroligede mig med nok var helt normalt. Samtidig har jeg også et kompliceret forhold til lyst og sex pga voldtægter i et tidligere forhold, som jeg aldrig rigtig fik bearbejdet før for et par år siden og min kæreste er den eneste jeg har været sammen med siden jeg forsøgte at bearbejde det. 
Hverken ham eller jeg er decideret utilfredse med vores sexliv, selvom vi måske begge ville ønske at det skete lidt oftere, men så er der jo så mange andre ting vi gør i vores forhold

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Sex giver mig energi. 

Jeg har meget krævende børn, en der sover af h til og en med diagnoser. 

Den quicke eller det bj jeg lige har tid til i løbet af dagen gør mig glad, giver mig ekstra energi til at forsætte. 

I har brug for at slappe af når børnene sover. Jeg har brug for at være tæt med min kæreste. 

Jeg synes ikke nogle af os skal have det dårligt over det. Vi er forskellige mennesker og med forskellige behov

Anmeld Citér

19. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Sex giver mig energi. 

Jeg har meget krævende børn, en der sover af h til og en med diagnoser. 

Den quicke eller det bj jeg lige har tid til i løbet af dagen gør mig glad, giver mig ekstra energi til at forsætte. 

I har brug for at slappe af når børnene sover. Jeg har brug for at være tæt med min kæreste. 

Jeg synes ikke nogle af os skal have det dårligt over det. Vi er forskellige mennesker og med forskellige behov

Godt skrevet. Sådan har jeg det også. Og det betyder bare ikke at vi har dårlig sex. 
Vores børn sov heller ikke godt da de var små. Den mellemste sov først igennem da hun var 5.

Men den tid til sex min mand og jeg prioriterer med hinanden betyder utrolig meget for vores da og forhold. 

Anmeld Citér

19. april 2022

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Det er meget forskelligt. Vi har lige været på ferie sammen og der dyrkede vi sex 3 gange på den lille uge vi var væk. I hverdagen ses vi ikke så meget da han bor langt væk, så der sker det måske 2-3 om mdr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.