Hvor ofte har i sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2022

Anonym

Her er det ca. 5-7 gange om måneden. Jeg ville gerne lidt mere, men min kæreste har et hårdt fysisk arbejde og er ofte træt om aftenen når ungerne er lagt i seng. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2022

fehår

I gennemsnit en-to gange om ugen, men det varierer meget. Vi går ekstremt sjældent mere end to uger uden sex (kun sket efter fødsel, tror jeg), men vi har også kun sjældent sex mere end to dage i træk. 

Når vi så har sex, er det altid godt, som i virkelig, virkelig godt Så mottoet herhjemme er kvalitet frem for kvantitet.

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym

Ikke så tit som vi har lyst. Vi har 3 børn under 3 år

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym

Gennemsnitlig hver anden dag tror jeg .

Nogen gange hver dag, andre gange kan der gå dage mellem, men det passer nok meget godt med hver anden dag.

Vi har 4 forholdsvis små børn, så det er ikke nødvendigvis en hindring

Anmeld Citér

18. april 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Altså vi laver noget hverdag. Om det så er oral, røre eller decideret sex skifter lidt. Nogle gange flere gange om dagen og andre gange hver 2 dag.. 

Har I børn?

Anmeld Citér

18. april 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det svinger lidt her - en gang ugen - nogen gange tre gange om ugen. Nogen gange kan der også være en pause på fjorten dage. Det er ikke et system vi har i hvert fald. 
vi har store børn som går sent i seng - det synes jeg nogen gange kan være udfordrende. Særligt fordi vi har ret vildt sex… så jeg vil gerne være sikker på, at ungerne sover  

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym

Cirka hver tredje måned. Jeps. Det var ikke meget før og efter 2 traumatiserende fødselsforsøg/kejsersnit er det nærmest slut.

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym

Vi har stort set dagligt en eller anden form for sex. En “hjælpende” hånd, oral eller almindelig sex. 
Vi er meget eksperimenterende. 
Jeg synes ikke vi går ned på kvaliteten bare fordi vi gør det ofte. Vi har virkelig dejlig sex, elsker hinanden og nyder den energi sex giver os. 
Vi har altid haft det sådan og det er dejligt at vi begge har et stort drive. 
Vi har 3 børn, hvoraf de to af dem nu er teenagere og så en efternøler.

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym

Nu er jeg gravid, og min udflåd er som direkte syrer på min mand.

Jeg er blevet tjekket og det hele men det som om at hans ikke kan tåle den ændrede ph værdi... Så der sker nok ikke det store resten af tiden... September er laaaaangt væk 

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym

CKJ skriver:

Har I børn?

Ja, jeg har 2 børn. De bor her hos os 12 ud af 14 dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.