Anonym skriver:
Han er vel også stor nok og hvis jeg giver ham en creme med pumpe kan han måske huske det selv, for han synes nemlig, det er sjovt. Og ellers får han det på, når han kommer og når han går. Det må vi vel sige til os selv...
Noget andet er så, når hans lillebror starter - han har nemlig børneeksem og er afhængig af ansigstcreme. Der håber jeg, at de bliver bedre til at huske det...
Jeg har selv arbejdet i børnehave og vuggestue og der er jo rigtig mange hensyn at tage, men jeg synes nu, at vi huskede det hele... Men børnehaven er også så presset nu. 3 voksne, ofte mindst 1 vikar. Dengang var vi 4 voksne til 21 børn... hver dag... Og 2 var uddannede pædagoger. Det var tider.
Det er sgu synd, at ens barn skal have blodige hænder, fordi de ikke har ressourcer til at få dem smurt! Jeg er sgu glad for, at det ikke er noget mere alvorligt, han døjer med. 
Men kan du ikke bare selv smøre?
Jeg har også et eksem barn, og det ville da være alt rigeligt at smøre morgen/aften (vi smøre ikke engang hver dag, men nogen et selvfølgelig værre ramt), men synes det lyder lidt vildt, hvis barnet er afhængig af ansigtscreme flere gange om dagen, så ville jeg evt se mig om efter en anden creme. (Kan anbefale Ravnsborg handcreme (selvom det er en håndcreme er den super god til eksembørn overalt))
Ligeledes tænker jeg også det må være alt rigeligt med håndcreme, morgen, evt når han kom hjem og aften?
Tænker man skal gøre det så let så muligt for pædagogerne, så hvis man kan undgå alt muligt creme osv i børnehave tidsrummet, bør man da det
Anmeld
Citér