Anonym skriver:
I virkeligheden kommer fordommene nok af, at folk ikke selv tør åbne sig for sin partner. Af frygt 
Ts. Synes dit spørgsmål er godt, og fedt du tager initiativ til at finde ud af hvad der fungerer for andre og hvordan andre har gjort det, hvis det er det i ønsker.
alle forhold og personer er forskellige og samme er vores behov, hvis alt skulle være ens ville verden være et trist sted.
Personligt respektere jeg folk der vælger at leve i et åbent forhold, hvis det er det rette for dem, og det gør dem lykkelige så GO FOR IT! Intet og ingen skal definere andre menneskers Lykke.
når det så er sagt, vil jeg synes din kommentar er lige så fordømmende som andre her i tråden.
jeg lever i et monogamt og lykkeligt ægteskab, vi deler alt og kan tale om alt. Men tanken om en anden mand skulle røre mig giver mig direkte kvalme.
Der er vi jo så forskellige 
det er så forskelligt hvordan folk er lykkelige i deres forhold, og vi vælger jo gudskelov selv en partner der matcher os og som kan møde os i vores behov.
men at antage at fordomme kommer af man ikke tør åbne sig for sin partner er lige så fordømmende som de kommentarer der er mod åbne forhold
morale er godt, dobbelt morale dobbelt så godt 
generelt tror jeg vi mennesker skal være bedre til at respektere andre mennesker ikke nødvendigvis lever som vi selv gør.
Monogame eller ej.
håber tilgengæld i finder ud af hvad i har brug for, hvad der er det rette for jer og er lykkelige i det, uanset hvad andre mener om det. Det er trods alt det der tæller i sidste ende 
Anmeld
Citér