Åbne parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Er blot nysgerrig.. 

Hvorfor vælger man som par, at være i er åbent forhold? 
et forhold bygges vel op på loyalitet, kærlighed og troskab. Hvis ikke de ting kan findes hos hinanden som par, hvorfor er man så et par ? 

I styr self. Helt selv, hvordan I ønsker jeres parforhold, jeg er bare som sagt nysgerrig 

Jeg er lige så nysgerrig: Hvordan kan det være illoyalt og utroskab, når begge parter er indforståede og overholder alle indgåede aftaler? Hvis dét, man finder hos sin partner, er fælles ønsker og drømme og gensidig accept af, at disse leves ud, og man stadig finder tryghed og glæde ved at leve sin primære tilværelse med sin partner, har man vel noget sammen, som er lige så unikt og særligt som dét, andre kan have i deres monogame forhold? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2022

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg er lige så nysgerrig: Hvordan kan det være illoyalt og utroskab, når begge parter er indforståede og overholder alle indgåede aftaler? Hvis dét, man finder hos sin partner, er fælles ønsker og drømme og gensidig accept af, at disse leves ud, og man stadig finder tryghed og glæde ved at leve sin primære tilværelse med sin partner, har man vel noget sammen, som er lige så unikt og særligt som dét, andre kan have i deres monogame forhold? 

Jeg kunne ikke ha formuleret det bedre! 
jeg mener netop, vores forhold er trygt, unikt, og ærligt fordi vi begge TØR åbne os for hinanden og samtidig nå til enighed om, at vi ikke er på vej væk fra hinanden - måske i virkeligheden tættere - fordi ingen af os går og er triste over vi ikke tør fortælle om vires ønsker og drømme. 
jeg elsker min mand - vi har været sammen over 20 år og vi er ét og samme på en måde. Vi kan snakke om alt og har fantastisk sex - men vi er eventyrlystne og har derfor taget emnet op og slet ikke aftalt noget endnu. Men det at vi kan dele det med hinanden er for mig mega trygt og netop det præcis modsatte af utroskab - som mange desværre ender i, fordi man ikke afstemmer med hinanden ….

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Interessant - hvad er din erfaring med om ægteskaber typisk holder til at være åbne på den lange bane?

Det samme som alle andre ægteskaber. Ca halvdelen går fra hinanden. 

Min ex mand og jeg gik fra hinanden af helt andre grunde end det åbne forhold. 

Dog oplever jeg at de åbne forhold er langt mere åbne og ærlige overfor hinanden. 

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Jeg kunne ikke ha formuleret det bedre! 
jeg mener netop, vores forhold er trygt, unikt, og ærligt fordi vi begge TØR åbne os for hinanden og samtidig nå til enighed om, at vi ikke er på vej væk fra hinanden - måske i virkeligheden tættere - fordi ingen af os går og er triste over vi ikke tør fortælle om vires ønsker og drømme. 
jeg elsker min mand - vi har været sammen over 20 år og vi er ét og samme på en måde. Vi kan snakke om alt og har fantastisk sex - men vi er eventyrlystne og har derfor taget emnet op og slet ikke aftalt noget endnu. Men det at vi kan dele det med hinanden er for mig mega trygt og netop det præcis modsatte af utroskab - som mange desværre ender i, fordi man ikke afstemmer med hinanden ….

Var det din mand eller dig der spurgte først om den anden har lyst til at have sex med andre?

ps jeg er en ny anonym.

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Var det din mand eller dig der spurgte først om den anden har lyst til at have sex med andre?

ps jeg er en ny anonym.

Det ved jeg ærlig talt ikke. Vi har snakket om det i fire-fem år. Og også overvejet swingerklub. Men det er måske ikke lige mig. 
 Hvorfor spørger du? Hvis det er fordi du tror en af os har trukket det ned over hovedet på den anden er det ikke tilfældet. Vi har et hold venner vi har er frækt forhold til….. dog uden sex. Men andet - kys, berøring osv. og hvor vi åbent taler om hvad vi kunne tænke os i vores sexliv. 

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det ved jeg ærlig talt ikke. Vi har snakket om det i fire-fem år. Og også overvejet swingerklub. Men det er måske ikke lige mig. 
 Hvorfor spørger du? Hvis det er fordi du tror en af os har trukket det ned over hovedet på den anden er det ikke tilfældet. Vi har et hold venner vi har er frækt forhold til….. dog uden sex. Men andet - kys, berøring osv. og hvor vi åbent taler om hvad vi kunne tænke os i vores sexliv. 

Selvom i snakket om det for 4-5 år siden, så må det være en af jer der bringer det på banen først. 

hver en gør hvad der passer en.

men er enig med den anden anonym. Plus jeg af personlig holdning, at kærlighed og sex hænger sammen. Derfor hvis man vil gå rundt og ha sex med andre end sin mand/kæreste ja så kan man ligeså godt lad være med at være i forhold med den person. 

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Selvom i snakket om det for 4-5 år siden, så må det være en af jer der bringer det på banen først. 

men er enig med den anden anonym. Plus jeg af personlig holdning, at kærlighed og sex hænger sammen. Derfor hvis man vil gå rundt og ha sex med andre end sin mand/kæreste ja så kan man ligeså godt lad være med at være i forhold med den person. 

Vi har ikke snakket om det FOR fire fem år siden! Men I fire-fem år! 
dejligt du har din holdning og deler den med mig - det besvarer ikke mit indledende spørgsmål  

kan du have det rigtig godt

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og hvad er din pointe? Med hvem der spurgte første

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Vi har ikke snakket om det FOR fire fem år siden! Men I fire-fem år! 
dejligt du har din holdning og deler den med mig - det besvarer ikke mit indledende spørgsmål  

kan du have det rigtig godt

Den her slags fordomme får man en masse af.. jeg håber du har læst mit opslag om mit åbne forhold. 

Man lære at lukke ørene for de her kommentarer. De kommer af uvidenhed

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den her slags fordomme får man en masse af.. jeg håber du har læst mit opslag om mit åbne forhold. 

Man lære at lukke ørene for de her kommentarer. De kommer af uvidenhed

Jeg er helt rolig  og fordomme rører mig ikke - så længe folk har fornuftige argumenter. Jeg er helt tryg ved mit spørgsmål og de eventuelle valg min mand og jeg træffer! Men tusinde tak for din opbakning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.