Åbne parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Så efter hed sex er jeres første tanke - hvordan ville sex være med andre?  Blot nysgerrig - tanken i sådan en situation ville aldrig strejfe mig. 

Jeg har endnu ikke hørt om parforhold der er åbne, som efter 10 år stadigvæk er sammen. Alene af den grund ville jeg være nervøs for det. Følelser kan ikke styres - man skal sige til hvis man bliver lidt for glad for den anden … men så er det jo sket. Jeg tror også, at det er sjældent at lysten er lige stor hos de to parter. .. der er vel tit en der foreslår det og en anden der går med til det.

Det er mig der dater en i åbent forhold som har besvaret i tråden. 
ham jeg dater har været i sit forhold i 11 år og gift i 1 år. 
Har en anden kammerat der har levet i åbent forhold med sin kone i over 20 år. De har også børn. 

Bare fordi du ikk forstår det betyder det jo ikke at det ikke kan lade sig gøre. Det handler jo netop om respekt, loyalitet (det er ikk utroskab) og kærlighed til hinanden. 
i mange forhold kan man ikk opfylde hinanden lyster med alt. Måske den ene er til bondage og spanking hvor den anden er til anal og masser sf legetøj og det er den anden ikke. Så er et åbent parforhold jo netop perfekt så begge partner får opfyldt deres lyster fra tid til anden. 

for nogen er sex altså bare sex. Og ja man kan få følelser for en person for det styrer man ikk selv. Men man styrer selv hvor vidt man vil spille videre på de følelser. 

Bare fordi man ikk forstår andres livsstil i parforhold giver ikke en ret til at dømme dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Men …. Jeg behøver vel ikke, at skulle forklare mig mere? Jeg spurgte om nogen levede i et åbent forhold - det gør du ikke, og har en vis foragt imod det. Det er helt fint  men jeg skylder dig ikke mere end den forklaring du har fået

Jeg er ikke den samme, som du først gav et svar. Jeg er heller ikke fordømmende overfor åbne forhold - ville bare aldrig turde selv. Og var oprigtigt nysgerrig på hvordan man får startet samtalen op “kunne du tænke dig sex med andre..” men du har ret - du skylde mig ikke svar

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er ikke den samme, som du først gav et svar. Jeg er heller ikke fordømmende overfor åbne forhold - ville bare aldrig turde selv. Og var oprigtigt nysgerrig på hvordan man får startet samtalen op “kunne du tænke dig sex med andre..” men du har ret - du skylde mig ikke svar

Leger I rollespil i sengen?

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Leger I rollespil i sengen?

Ikke i sengen men andre steder

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det er mig der dater en i åbent forhold som har besvaret i tråden. 
ham jeg dater har været i sit forhold i 11 år og gift i 1 år. 
Har en anden kammerat der har levet i åbent forhold med sin kone i over 20 år. De har også børn. 

Bare fordi du ikk forstår det betyder det jo ikke at det ikke kan lade sig gøre. Det handler jo netop om respekt, loyalitet (det er ikk utroskab) og kærlighed til hinanden. 
i mange forhold kan man ikk opfylde hinanden lyster med alt. Måske den ene er til bondage og spanking hvor den anden er til anal og masser sf legetøj og det er den anden ikke. Så er et åbent parforhold jo netop perfekt så begge partner får opfyldt deres lyster fra tid til anden. 

for nogen er sex altså bare sex. Og ja man kan få følelser for en person for det styrer man ikk selv. Men man styrer selv hvor vidt man vil spille videre på de følelser. 

Bare fordi man ikk forstår andres livsstil i parforhold giver ikke en ret til at dømme dem. 

Dømmer ikke - jeg fortæller netop at jeg selv ville være nervøs for at være i et åbent forhold og ikke kender nogen hvor forholdet har været åbent i mange mange år uden problemer. At du har andre erfaringer er fint. Jeg har ikke mødt de positive sider på langt sigt hos veninder, der har forsøgt åbne forhold. Men ingen fordømmelse what so ever - folk følger deres egne lyster

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ikke i sengen men andre steder

Kunne du forestille at udleve den leg i virkeligheden? For det er det vi kan 

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Jeg kommer i alternative kredse og kender mange der lever i åbne forhold.

Jeg gjorde selv med min ex mand.

Vi måtte have one night stands I byen. 

Havde partner bytte, 3 kanter og lign set up sammen. 

I enden af vores ægteskab havde han en fast pige han så og jeg havde en fast Herre jeg så. 

Vi havde nogle  forskellige behov der blev opfyldt andetsteds. 

Der var få regler: 

Ingen oralsex med andre når partneren ikke var til stede 

Hvis partneren følte sig overset, eller havde problemer blev forholdet lukket igen i en periode. 

Ægteskabet kom først. 

Ærlighed og gennemskuelighed. Der måtte ikke være hemmeligheder.. 

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Kunne du forestille at udleve den leg i virkeligheden? For det er det vi kan 

Sjovt - nej faktisk ikke. Der er jo en grundlæggende viden om at min mand er inde under rollespillet. Jeg ville faktisk ikke være lige så tændt hvis det  var den anden mand, der var der i realiteten. Men jeg kan sagtens lægge mærke til andre lækre mænd. 
Tror måske at jeg knytter sex og følelser ret meget sammen. 

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kommer i alternative kredse og kender mange der lever i åbne forhold.

Jeg gjorde selv med min ex mand.

Vi måtte have one night stands I byen. 

Havde partner bytte, 3 kanter og lign set up sammen. 

I enden af vores ægteskab havde han en fast pige han så og jeg havde en fast Herre jeg så. 

Vi havde nogle  forskellige behov der blev opfyldt andetsteds. 

Der var få regler: 

Ingen oralsex med andre når partneren ikke var til stede 

Hvis partneren følte sig overset, eller havde problemer blev forholdet lukket igen i en periode. 

Ægteskabet kom først. 

Ærlighed og gennemskuelighed. Der måtte ikke være hemmeligheder.. 

Interessant - hvad er din erfaring med om ægteskaber typisk holder til at være åbne på den lange bane?

Anmeld Citér

10. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sjovt - nej faktisk ikke. Der er jo en grundlæggende viden om at min mand er inde under rollespillet. Jeg ville faktisk ikke være lige så tændt hvis det  var den anden mand, der var der i realiteten. Men jeg kan sagtens lægge mærke til andre lækre mænd. 
Tror måske at jeg knytter sex og følelser ret meget sammen. 

Og det er bare fantastisk for jer

god søndag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.