Arbejde under sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2022

Lje

Alonebreak skriver:

Tak for dit svar.
Det er en ikke så god arbejdsplads. Jeg har givet alt hvad jeg har og knoklet igennem store projekter med succes. Men får intet tilbage, der peges kun af det som kunne gøres bedre, i stedet for det som er gjort godt. 
har heller ikke lyst til at vende tilbage efter barsel, men vil heller ikke miste jobbet og blive fyret hvis ikke jeg har andet. 
er meget afhængig af at få en høj løn, selvom det er på bekostning af min Lykke og at jeg ikke bliver behandlet ordentligt  

Det lyder virkelig hårdt - og uholdbart for din fremtid. Èn ting er at knokle og give den ekstra gas (i en periode) men det du beskriver, lyder simpelthen så demotiverende. 

Har du mon lønsikring via din fagforening? Jeg håber, du allerede har fat i din fagforening, får gemt din chefs skriftlige ubehageligheder og er igang med at se på din økonomi, så du står bedre hvis en fyring kommer. 

Vh. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2022

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Pb18 skriver:

Har du overvejet at tilkøbe lønsikring et sted? Jeg ved ikke om der er en karantæneperiode eller lignende, men det kunne måske give ro så du ikke skal på dagpengesats hvis du skulle blive fyret.

Jeg har lønsikring, men det er jo kun over en bestemt periode. Jeg har virkelig knoklet hårdt for at få dette job (er muslim) alle steder jeg har været til samtale har afvist pga min baggrund. Derfor holder jeg bare fast i et job jeg allerede har, for ved at det er virkelig svært for mig, at skaffe et nyt

Anmeld Citér

21. april 2022

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Lje skriver:

Det lyder virkelig hårdt - og uholdbart for din fremtid. Èn ting er at knokle og give den ekstra gas (i en periode) men det du beskriver, lyder simpelthen så demotiverende. 

Har du mon lønsikring via din fagforening? Jeg håber, du allerede har fat i din fagforening, får gemt din chefs skriftlige ubehageligheder og er igang med at se på din økonomi, så du står bedre hvis en fyring kommer. 

Vh. 

Ja det er demotiverende men nødvendigt for at jeg kan få min hverdag til at fungere. Er tit ked af det når jeg er på vej hjem, og forsøger at gøre noget ved det men ingen Lytter. 

jeg har lønsikring, og har snakket med min fagforening idag. 
de sagde at jeg bare skal aflevere de ring jeg har hjemme og tømme min plads, og vente på hvad der mere kan komme fra ham. Hvis han fyre mig, køre de en sag men ellers, har de lov til at tømme min plads, hvis de vil have fat i em vikar eller andet. Fagforeningen sagde også, at de synes det er en mærkelig opførsel, men sådan er der bare nogle steder der er. Ikke alle kan gemme deres irration væk over for deres medarbejder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.