Kastanje skriver:
Nej det kan han ikke kræve. Men- og der er et men. Jeg har aldrig fået noget ud af at “kæmpe opad” mod en modbydelig chef… og jeg har oplevet et par stykker. Jeg har valgt at flytte mig de to gange jeg har oplevet det. Jeg ville måske tilbyde oplæring (hvis I kan) over teams og så søge et andet arbejde - han kommer sikkert heller ikke til at være rummelig ifht. barns sygedage og andet med barnet.
Du kan også sige nej og hvis han brokker sig tage fat i tillidsrepræsentanten eller HR. Men forholdet til din leder bliver nok ikke bedre af det.
Har også sagt at hvis jeg er frisk nok til at hjælpe til med oplæring eller andet de mangler, vil jeg gøre det. Men er faldt om 3 gange på arbejde hvor ambulancen har hentet mig. De ved jeg ikke har det godt, har for højt blodtryk lavt blodprocent, får drop 2 gange om ugen og døjer med bækkenløsning.. alligevel er der ingen som spørger om jeg er ok, men i stedet kræver jeg er til rådighed 
er faktisk rigtig ked af, at jeg ikke bliver taget hånd om, og får en smule opbakning i min situation, i stedet får jeg alle mulige kommentar, som fx. Kan du ikke finde ud af at være gravid - du kommer til at møde en lang graviditet i vente - det lyder underligt du har det så skidt..
Som om, at ingen tror på jeg i virkeligheden har det meget skidt.
min samvittighed er allerede dårlig i forhold til min familie og arbejdet, og har ikke brug for andre tramper mig ned
Anmeld
Citér