Tak for jeres svar alle sammen. Hvor er det dejligt at høre jeres meninger og jeg kan læse, at det ikke bare er mig der er hysterisk og urimelig. Det siger faren nemlig til mig, at jeg er og med hormoner og alt det, er man bare ikke sig selv, så jeg har sværere ved at mærke mig selv.
Barnet er et ønskebarn. Vi har forsøgt i 5 år og været i behandling, så det er absolut ikke kommet som et chok for ham. Jeg har inden hver behandling spurgt ham, om han stadig ønskede det, og sagt at det altid var ok at sige stop, men han ville gerne fortsætte. Det var vores sidste gratis behandling og vi var enige om at stoppe efter den, hvis det ikke lykkes, fordi det har været så langt og hårdt et forløb.
Jeg føler slet ikke jeg kan kende ham, når han gør sådan her, og jeg bliver virkelig bekymret for vores fremtid. Jeg kan mærke, at jeg ikke har lyst til at være sammen med en, der ikke træder til når jeg har brug for det. En ting er barsel men hvad nu hvis jeg bliver syg. Så kan jeg risikerer at stå med et barn og skulle til at flytte fordi jeg ikke har råd til at sidde i huset og han er ligeglad.
når jeg spørger ham om han ikke føler et ansvar for vores fællesskab siger han nej. At det var mig der vil have barnet og derfor også min hovedpine. Han har dog aldrig givet udtryk for, at han ikke ville - tværtimod. Så havde jeg ikke fået et barn med ham. Jeg synes virkelig at det er et tarveligt svar, og jeg tænker, at det er noget jeg vil komme til at høre mange gange hvis jeg bliver.
Jeg har fundet en tre værelses lejlighed, som jeg har råd til at sidde i, så den tror jeg, at jeg tager ud og ser i morgen og så må jeg sige det til ham i weekenden.
1000 tak for jeres feed back. Jeg har læst hver og en og jeg er virkelig glad for I gider svare. Tak for jer 
Anmeld
Citér