Hej piger
Jeg vil gerne høre hvad i tænker. Sagen er den, at jeg skal føde om to måneder. Jeg har fundet ud af, at jeg ikke får løn under barsel, hvilket betyder at jeg skal på dagpenge.
Mig og min kæreste har købt et hus sammen, men jeg vil på dagpenge ikke have flere penge tilbage, når jeg har betalt mit andel til huset. Jeg har spurgt min kæreste om han ikke vil lægge en større del mens jeg er på barsel, men det vil han ikke. Han siger, at jeg skulle have tænkt på det inden jeg blev gravid.
Jeg føler mig mega presset og jeg har ikke sovet i en uge. Jeg græder hver dag og han er fuldstændig ligeglad. Jeg føler mig virkelig svigtet, og jeg overvejer at gå fra ham.
Jeg har 250.000 i friværdi i vores hus, så jeg kunne sagtens finde et lejebolig som jeg kunne have råd til. Men jeg kan ikke få pengene ud nu, for han vil ikke være med til at omlægge lånene.
Han har et rigtig godt job og ville sagtens kunne lægge 3.000-4.000 kr om måneden mere end mig.
Jeg føler mig virkelig ikke passet på, og jeg synes at han er meget urimelig. Jeg føler al min kærlighed er væk. Han passer jo slet ikke på mig og det synes jeg er vigtigt i et fællesskab. Mine eneste muligheder er at gå fra ham og finde en anden billigere bolig eller at optage et lån i banken.
Hvad ville I gøre?
Anmeld
Citér