Min søn på 4 år og 4 måneder vil ikke gå på toilet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.705 visninger
21 svar
4 synes godt om
27. marts 2022

Anonym trådstarter

Min søn på 4år og fire måneder vil ikke lave pølser på toilettet. Han ef 100% renlig, hvis man kan sige det. Han sover uden ble, tisser på toilettet og gør opmærksom på, han skal lave pølser men vil gøre det i en ble. 
Jeg er uddannet pædagog og jeg vil altid råde andre forældre til, ikke at presse deres børn fordi der ikke kommer noget godt ud af det: 

men! Det stresser mig, at han om et år skal i skole. Og at han ikke vil gøre det! Han siger han er bange for at falde i - og jeg forsikrer ham, at jeg holder ham og passer på ham, men han går i panik og græder. 
nogle gode råd?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Har I prøvet med en potte.

Anmeld Citér

27. marts 2022

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Har I prøvet med en potte.

Nej, det har vi faktisk ikke - jeg har nok hele tiden tænkt, athvis vi gjorde det var skridtet endnu længere til toilettet. Men det kunne d’s godt være vi sku prøve det 

Anmeld Citér

27. marts 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Min søn på 4år og fire måneder vil ikke lave pølser på toilettet. Han ef 100% renlig, hvis man kan sige det. Han sover uden ble, tisser på toilettet og gør opmærksom på, han skal lave pølser men vil gøre det i en ble. 
Jeg er uddannet pædagog og jeg vil altid råde andre forældre til, ikke at presse deres børn fordi der ikke kommer noget godt ud af det: 

men! Det stresser mig, at han om et år skal i skole. Og at han ikke vil gøre det! Han siger han er bange for at falde i - og jeg forsikrer ham, at jeg holder ham og passer på ham, men han går i panik og græder. 
nogle gode råd??